1
Vraag
2
Reacties
Mythahoe

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Modem

Hallo Ziggo

Wij hebben een slechte WiFi, zeker als er meerdere apparaten gebruik van maken. Ik denk dat het komt door een oude modem, wij hebben de Uber EVW321B. Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen?

Gr Mytha

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

Goedemiddag @Mythahoe en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Het modem (UBEE EVW321B) is inderdaad al een ouder model modem. Ik heb daarom gelijk kosteloos een nieuw Connectbox modem voor geregeld. 
Binnen 4 werkdagen krijg je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Het Ubee modem hoeft niet retour en kun je inleveren bij de milieustraat. Laat maar weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe modem. 
Kijk daarnaast ook nog eens naar de tips op deze pagina om je wifi overal in huis te optimaliseren. 

Nog een fijne dag gewenst!

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

een moderator kan een nieuwe modem voor je regelen 

zet wel even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

zou je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) kunnen maken

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

Goedemiddag @Mythahoe en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Het modem (UBEE EVW321B) is inderdaad al een ouder model modem. Ik heb daarom gelijk kosteloos een nieuw Connectbox modem voor geregeld. 
Binnen 4 werkdagen krijg je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Het Ubee modem hoeft niet retour en kun je inleveren bij de milieustraat. Laat maar weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe modem. 
Kijk daarnaast ook nog eens naar de tips op deze pagina om je wifi overal in huis te optimaliseren. 

Nog een fijne dag gewenst!

Groeten,

Paul 

Mythahoe
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Paul,

 

Bedankt voor de snelle en goede service, de nieuwe modem is ontvangen en werkt prima.

 

Mvg Mytha

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic