Na drie jaar gedoe met wegvallende internet verbindingen (staat al jaren in bridge modus) heb ik eerst twee jaar geleden mijn router vervangen en een duur Orbi Mesh systeem weg gezet. Vervolgens nog steeds problemen. Van alles gedaan, contact met Netgear alle firmware aangepast. Ziggo monteur langs gekomen, kabels en splitter vervangen najaar 2020. Nog een keer alle firmware van de router vervangen. Frequentie leek iets af te nemen maar nog steeds wegvallende verbindingen, zelfs midden in de nacht of bij slechts 1 persoon online.
Begin 2021 nog steeds issues, weer contact met de klantenservice. Weer nieuwe kabels en een nieuwe splitter. Problemen blijven gewoon bestaan.
Zou het dan toch de Netgear Orbi zijn, weet je wat bestel toch maar een ander merk mesh router. Nu 1,5 week nieuwe Linksys Velops staan en na een paar stabiele dagen begint het gewoon weer opnieuw (kapitaal vernietiging).
Ik wil nu eindelijk wel eens een werkende modem en niet Ziggo die aangeeft dat alles aan hun modem vlekkeloos werkt. Connectbox is ook als ik verder lees op forum van Ziggo en op andere sites verre van stabiel. Wie kan er zorgen voor een werkende modem...