Na drie jaar gedoe met wegvallende internet verbindingen (staat al jaren in bridge modus) heb ik eerst twee jaar geleden mijn router vervangen en een duur Orbi Mesh systeem weg gezet. Vervolgens nog steeds problemen. Van alles gedaan, contact met Netgear alle firmware aangepast. Ziggo monteur langs gekomen, kabels en splitter vervangen najaar 2020. Nog een keer alle firmware van de router vervangen. Frequentie leek iets af te nemen maar nog steeds wegvallende verbindingen, zelfs midden in de nacht of bij slechts 1 persoon online.
Begin 2021 nog steeds issues, weer contact met de klantenservice. Weer nieuwe kabels en een nieuwe splitter. Problemen blijven gewoon bestaan.
Zou het dan toch de Netgear Orbi zijn, weet je wat bestel toch maar een ander merk mesh router. Nu 1,5 week nieuwe Linksys Velops staan en na een paar stabiele dagen begint het gewoon weer opnieuw (kapitaal vernietiging).
Ik wil nu eindelijk wel eens een werkende modem en niet Ziggo die aangeeft dat alles aan hun modem vlekkeloos werkt. Connectbox is ook als ik verder lees op forum van Ziggo en op andere sites verre van stabiel. Wie kan er zorgen voor een werkende modem...
Opgelost! Ga naar oplossing.
de aop is aan vervanging toe
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Vooralsnog draait het zonder issues vwb internet. Gisteren zag ik wel weer verstoring in het RTL4 beeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
aan consumenten woord standart alleen de connectbox geleverd
andere type modems woorden alleen in hoge uitzondering geleverd
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)
en een printscreen van de down en upstream
Bij deze de gevraagde info
ziet er keurig uit
kun je het witte kapje van de splitter verwijderen daarna de splitter stevig in het aop duwen en modem 30 seconden van de stroom
zou je ook even het kapje van de aop kunnen halen en een foto van de binnenkant kunnen maken daarna het kapje weer op het aop bevestigen
vandaag al drie keer gedurende meetings de verbinding weg gevallen. Grrrr
hierbij de foto’s
de aop is aan vervanging toe
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Mijn postcode en huisnummer stonden al bij mijn profiel.
Ik heb de afspraak genoteerd en hou zoals gezegd geen rekening met extra kosten ook niet wanneer andere onderdelen (splitter, kabel van AOP naar Modem) vervangen dienen te worden deze zijn ook voor eigen kosten eerder al vervangen.
Hi @hoppa
Als het goed is is de monteur inmiddels geweest. Hoe hangt de vlag er op dit moment bij? Werkt alles weer naar tevredenheid :)?
Vooralsnog draait het zonder issues vwb internet. Gisteren zag ik wel weer verstoring in het RTL4 beeld.
Dat klinkt goed! Laten we het nog even in de gaten houden wat betreft RTL4, ik laat je topic nog wat langer open staan. Mocht je opnieuw problemen ervaren dan laat je het maar weten 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.