1
Vraag
2
Reacties
DVDB1979

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem vervangen

Hallo,

 

Ik heb een UBEE EVW320B modem, dit is een verouderd model, want heb ik al een héél lang.

Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen? Aangezien de snelheid van mijn huidige abonnement hoger is dan dat deze aan kan.

 

Bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Mooi zo! Dank voor de foto's en de gegevens @DVDB1979 
Een nieuwe splitter + modem coaxkabel zij bij deze aangevraagd en ook een nieuw modem. 
Hier zie je hoe de huidige splitter eraf haalt: https://www.youtube.com/watch?v=wOmcrfMEFq0

De levering gaat in 2 delen, eerst modem en daarna de nieuwe bekabeling. Daarvan wordt je op de hoogte gehouden via mail. Succes met de installatie van het nieuwe modem en bij vragen staan we voor je klaar!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welk abonnement heb je nu?

Welke snelheid haal je nu bedraad aangesloten aan het modem?

 

Mogelijk moeten er nog meer aansluitmaterialen hedendaags gemaakt worden.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @DVDB1979, je hebt inderdaad een oudje in huis. Deze kan ik voor je omwisselen. Zoals @Bert al aankaart ben ook ik erg benieuwd naar de aansluiting. Wil je hiervan foto's delen? 

 

De postcode en huisnummer ontbreken in je profiel, wil je deze toevoegen? Dan wissel ik het modem gelijk voor je om. 

DVDB1979
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is het niet gelukt de up en downstream waarden te achter halen, het lukt niet om in te loggen op de modem. Twee foto's toegevoegd van de aansluitingen

DVDB1979
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Lotte,Ik heb m'n profiel gegevens aangevuld. In de reactie aan Bert enkele foto's bijgevoegd

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Mooi zo! Dank voor de foto's en de gegevens @DVDB1979 
Een nieuwe splitter + modem coaxkabel zij bij deze aangevraagd en ook een nieuw modem. 
Hier zie je hoe de huidige splitter eraf haalt: https://www.youtube.com/watch?v=wOmcrfMEFq0

De levering gaat in 2 delen, eerst modem en daarna de nieuwe bekabeling. Daarvan wordt je op de hoogte gehouden via mail. Succes met de installatie van het nieuwe modem en bij vragen staan we voor je klaar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic