1
Vraag
2
Reacties
Perry1982

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Modem vervangen en geen verkeer

Ik heb een uur geleden het nieuwe modem aangesloten (SAGEM) en hij brand continue groen en is zover ik kan lezen dus bridge mode. Ik krijg geen IP adres op m'n router.
Modem herstart en router herstart. Andere poort geprobeerd op het modem maar ik krijg niks.

Help?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Bridge mode werkt aanvankelijk niet correct op de F3896LG-ZG. Mogelijke oplossing is ófwel fabrieksinstellingen terugzetten óf router mode aanvragen en vervolgens weer bridge mode aanvragen (kan via dit formulier).

 

Zorg ervoor dat alleen de router op het modem aangesloten is, zonder tussenliggende apparatuur.

Bekijk in context

Perry1982
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Na het resetten en herstarten van het modem en heeeeel geduldig gewacht. Modem groen lampje en geen verkeer.
Router weer herstart en nog een reset uitgevoerd en na een kwartier, jippie, weer internet in bridge modus.

Dus opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Bridge mode werkt aanvankelijk niet correct op de F3896LG-ZG. Mogelijke oplossing is ófwel fabrieksinstellingen terugzetten óf router mode aanvragen en vervolgens weer bridge mode aanvragen (kan via dit formulier).

 

Zorg ervoor dat alleen de router op het modem aangesloten is, zonder tussenliggende apparatuur.

Perry1982
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel voor je bericht. Ik zal hem nog even in fabrieksmode zetten. (Het kan ook nooit goed gaan bij Ziggo)
En anders sluit ik m'n oude modem maar weer aan en hopen dat die weer werkt

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de activatie van oud modem vervalt automatisch

Perry1982
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Na het resetten en herstarten van het modem en heeeeel geduldig gewacht. Modem groen lampje en geen verkeer.
Router weer herstart en nog een reset uitgevoerd en na een kwartier, jippie, weer internet in bridge modus.

Dus opgelost.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

goed om te horen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic