Flodder1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem verouderd

Mijn technicolor modem vertoond steeds vaker instabiliteit, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Flodder1
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als jouw verbinding steeds meer kuren vertoont. Ik zie dat je sinds 2014 een Technicolor 7210 modem in gebruik hebt. Het is zeker mogelijk om dit modem voor je om te ruilen naar een SmartWifi modem (Connectbox). Dit heb ik dan ook direct in orde gemaakt. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL. 

De kans is groot dat ook de aansluiting vanaf het AOP een update nodig heeft. Ik heb je daarom ook direct een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem toegestuurd. Zo slaan we direct 2 vliegen in  klap. Zodra je alles hebt ontvangen en aangesloten, laat je ons dan weten hoe het gaat?

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een SmartWifi modem toesturen en komt binnen enkele dagen langs in dit topic.

Om na te gaan in hoeverre de installatie geschikt is voor een nieuw modem:

 

Zou je een of meerdere foto’s kunnen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Gebruik je een TC7200 of TC7210?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Flodder1
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als jouw verbinding steeds meer kuren vertoont. Ik zie dat je sinds 2014 een Technicolor 7210 modem in gebruik hebt. Het is zeker mogelijk om dit modem voor je om te ruilen naar een SmartWifi modem (Connectbox). Dit heb ik dan ook direct in orde gemaakt. Je ontvangt het nieuwe modem binnen enkele dagen via Post NL. 

De kans is groot dat ook de aansluiting vanaf het AOP een update nodig heeft. Ik heb je daarom ook direct een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem toegestuurd. Zo slaan we direct 2 vliegen in  klap. Zodra je alles hebt ontvangen en aangesloten, laat je ons dan weten hoe het gaat?

Flodder1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle oplossing 👍

Uitgelicht topic