Ik lijk over het algemeen een stabiele en snelle verbinding te hebben.
In mei is er nog een monteur geweest ivm problemen met de verbinding welke na de werkzaamheden van de monteur opgelost waren.
zie ook: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Microsoft-Teams-valt-steeds-weg-zowel-bedraad-als-op-wifi/m-p...
Modem uit brigde krijg ik Full-Dual Stack met een goede snelheid, maar heel vaak (bijna dagelijks) een reboot van het modem, vooral sochtends tussen 06:00 en 08:00.
Hiervoor het modem in Bridge laten zetten en tot nu toe nog geen herstart van het modem.
Alleen wel veel fouten voor RS EN na RS, zie screenshots
En soms valt de verbinding met internet even weg om daarna weer terug te komen.
Vandaag viel de verbinding om ca 10:51 weer eens volledig weg waardoor ik de verbinding met thuiswerken weer eens wegviel.
Kan er nogmaals naar de signalen in het modem gekeken worden? Of in de wijk????
Als de verbinding er is heb ik geen klachten over de snelheid, maar ik betaal voor een stabiele verbinding! 😞
(liefts volledig Full Dual Stack)