miforrer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem van Mediabox resetten

hoe kan ik het modem van de mediabox restten

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

Wat is de reden dat je een reset wilt doen?

 

Je kunt het beste een PC via een UTP-kabel aansluiten op een van de LAN-poorten van de MBXL. Via 192.168.192.1 kun je inloggen en een factory reset doen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Heb je ook een los modem?

Of heb je een internet verbinding via de Mediabox XL?

Zijn er problemen mee?

 

Als je een Horizon box / Mediabox XL hebt, dan kun je dat niet zelf en zal een Ziggo moderator dit voor je kunnen doen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@tobiastheebe Goede reactie.

We waren even tegelijk aan het schrijven.

Ik ging er al van uit dat men de inloggegevens niet meer wist.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

@Bert We hebben nu wat weinig informatie, zou natuurlijk kunnen dat de gegevens niet meer bekend zijn. Factory reset aanvragen bij moderator/helpdesk zou dan inderdaad de volgende stap zijn.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@miforrer Je hebt een hele duidelijke vraag, super! Het is alleen zoals @tobiastheebe en @Bert al aangeven, voor mij handig om net iets meer informatie te hebben. Zo weten we zeker dat we je goed helpen. Zou je antwoord kunnen geven op de bovenstaande vragen? Dan gaan we aan de slag. 

Uitgelicht topic