Beste Ziggo,
Blij dat ik sinds vandaag online ben via Ziggo.
Graag vraag ik u om IPv6 uit te schakelen zodat alles via IPv4 verloopt.
Dit zodat ik IPv4 port forwarding kan gebruiken.
Met vriendelijke groeten, Ada
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Wacht u op een Ziggo mod, want deze kan uw modem op IPv4 only zetten of u kan dit via de Helpdesk/Chat proberen:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Op die pagina komt de chat niet meer direct in beeld, er is daar het één en ander veranderd.
Wel op onderstaande pagina: De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Off Topic :
@Bert schreef:Op die pagina komt de chat niet meer direct in beeld, er is daar het één en ander veranderd.
Wel op onderstaande pagina: De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Wil je dan aan Ziggo vragen, dat ze de 'oude' webpagina aanpassen? Niet iedereen heeft jouw kennis en voor digibeten is onderstaand "Chatgesprek starten" knop, dan dus beslist een show-stopper !
"Niet iedereen heeft jouw kennis en voor digibeten is onderstaand "Chatgesprek starten" knop, dan dus beslist een show-stopper !"
Ik heb die kennis ook niet, ik kijk alleen af en toe of er iets gewijzigd is.
Uit de praktijk blijkt die "Chatgesprek starten" knop toch goed te werken.
Als de chat bot er niet uitkomt, kom je vanzelf in de live chat.
Hi @AdaBakker
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Dan gaan we ervoor zorgen dat jij portforwarding kunt gebruiken! Je modem staat ingesteld op IPv6 DS Lite waardoor deze optie greyed-out is in je modem. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt! Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.