1
Vraag
2
Reacties
Hagenbeek

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem valt uit met game server

Ik heb voor mijn vrienden een game server opgezet. maar sinds mijn publieke IP is veranderd heb ik problemen.

De server loopt gewoon normaal door als ik hem aan zet en mijn vrienden joinen, maar als ik zelf in de server stap klapt hij na een paar minuten er uit. Hierbij gaat de modem ook groen knipperen en het internet is weg.

Op de modem is een router aangesloten die voorziet het huishouden van internet.
mijn PC heeft een vaste IP op de router.
zowel in de router en de modem is poort 25565 open gezet.

Ik zou graag hierbij hulp hebben om de server weer werkende te krijgen, zodat mijn vrienden en ik weer lekker verder kunnen gamen :grin:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Je zou eens kunnen proberen om via je interne IP te joinen. Modem schijnt nogal problemen te hebben lees ik de laatste dagen met verbindingen die via het interne netwerk naar eigen IP of domein worden gedaan. Misschien dat er ergens een loop ontstaat tussen modem en Ziggo router.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Hoe join je? Via je publieke IP of via je interne?
Hagenbeek
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Publiek
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Je zou eens kunnen proberen om via je interne IP te joinen. Modem schijnt nogal problemen te hebben lees ik de laatste dagen met verbindingen die via het interne netwerk naar eigen IP of domein worden gedaan. Misschien dat er ergens een loop ontstaat tussen modem en Ziggo router.
Hagenbeek
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit werkt, super bedankt
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1078Likes
Fijn dat het werkt!
Succes met gamen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic