1
Vraag
2
Reacties
Johnnybakema

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem uit bridged modus

Zouden jullie mijn modum uit de brigde modus willen halen 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Johnnybakema en een warm welkom op de Community,

Goed dat je ons hier gevonden hebt! Ik begrijp dat jet het modem weer graag in routermodus wilt hebben i.p.v de bridged modus die op dit moment is ingeschakeld. Ik heb het op jouw verzoek direct aangepast. Het kan zijn dat je het modem zo nog even moet herstarten. Laat je weten of het gelukt is? Anders helpen wij je hier graag verder.  Nog een fijn weekend!

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Johnnybakema Het kan zijn dat wifi nog uitstaat op je modem zoals @Bert ook al aangeeft. Hier lees je hoe je in kunt loggen op het modem om wifi (2.4 en 5.0 Ghz) in te schakelen. Laat maar weten of het gelukt is.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je je postcode en huisnummer hier vermeldt, (alleen zichtbaar voor moderators) dan kan men de juiste gegevens raadplegen en je verder helpen.

Ik heb je vraag voorgelegd bij het moderatie-team.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Als je in oud-UPC woont, kun je dit zelf doen in je modem.

 

Laat even weten hoe en wat.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Johnnybakema en een warm welkom op de Community,

Goed dat je ons hier gevonden hebt! Ik begrijp dat jet het modem weer graag in routermodus wilt hebben i.p.v de bridged modus die op dit moment is ingeschakeld. Ik heb het op jouw verzoek direct aangepast. Het kan zijn dat je het modem zo nog even moet herstarten. Laat je weten of het gelukt is? Anders helpen wij je hier graag verder.  Nog een fijn weekend!

Johnnybakema
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je voor de snelle service, ik heb de modem inderdaad opnieuw opgestart, ik zie alleen de wifi van de modem niet. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@Johnnybakema  schreef:

Dank je voor de snelle service, ik heb de modem inderdaad opnieuw opgestart, ik zie alleen de wifi van de modem niet. 


Staat die wel aan in je modem?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Johnnybakema Het kan zijn dat wifi nog uitstaat op je modem zoals @Bert ook al aangeeft. Hier lees je hoe je in kunt loggen op het modem om wifi (2.4 en 5.0 Ghz) in te schakelen. Laat maar weten of het gelukt is.

Mrvain

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen jullie mijn modem uit bridge modus halen?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Mvrain, je kunt het modem zelf uit bridge modus halen via de instellingen van je modem. Kom je er niet uit dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic