Goedemiddag,
Kunnen jullie mijn modem uit bridge halen zodat de router weer actief is?
Bvd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jazeker, @Asro
Ik heb het bij deze voor je omgezet 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jazeker, @Asro
Ik heb het bij deze voor je omgezet 🙂
@Jiri de router functie is weer actief. Dank je. Klopt het dat ik nu alleen ipv4 heb ?
Dat klopt @Asro! Het Ipv4 adres blijft actief, ook na het uitschakelen van de bridge modus.
Je zou nu op Dual-Stack moeten staan 🙂
Dat betekent dat je zowel een eigen IPv4 als IPv6 adres hebt, best of both worlds zeg maar!
Nee, ik heb nu alleen een Ipv4 adres. Voorheen in bridge had ik beiden. Vandaar mijn vraag.
@Asro Het is na de omzetting van Dual-Stack naar IPV4 only helaas niet mogelijk om je opnieuw terug te zetten. We kunnen de request verwijderen maar dit betekent helaas niet dat je opnieuw op Dual-Stack komt te staan.
@Lotte Duidelijk. Ipv4 only is ok.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.