Hallo allemaal,
Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internetverbinding meer krijgt, de status led lamp wordt dan rood en dan verlies ik mijn internet voor zo'n 5-10 minuten en dit gebeurde gisteren ongeveer 5 keer. Vanochtend is er een Ziggo monteur langsgekomen en ik heb al een aantal keren klantenservice gebeld om een aantal dingen te controleren.
AOP is gecontroleerd/vervangen door de monteur, de coaxkabel is gecontroleerd en lijkt te werken, download/upload snelheid klopt, signaal is prima, modem is al 1x gereset. Net zojuist weer klantenservice gebeld en een nieuwe modem is onderweg en wordt geleverd morgen dus hopen dat het werkt. Volgensmij is alles gecontroleerd behalve of er iets aan de hand is met de modem die ik momenteel gebruik.
Is er iemand die een vergelijkbare probleem heeft en een oplossing weet?
Mvg,
Andy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of dat gaat lukken voor maandag a.s.?
Ik heb de vraag voorgelegd aan het moderatie-team.
Hi @Andychen11 ,
Zonde om te horen! Maandag was helaas niet meer beschikbaar, de eerst mogelijke datum was aankomende dinsdag tussen 12:00 en 18:00. Ik heb deze alvast voor je geclaimed. Mocht het niet lukken, dan kun je hem herplannen via Mijn Ziggo of via een bericht hier.
@Andychen11 ik ben even benieuwd naar de stand van zaken, als ik zo vrij mag zijn.
De monteur is inmiddels geweest en in de toelichting daarvan lees ik dat hij wat aanpassingen heeft gedaan en een nieuw modem heeft geplaatst.
Hoe gaat het nu met je verbinding? Beter?
Hallo Jacob,
Het probleem lijkt verholpen te zijn voor mij!
Mvg,
Andy
Heel fijn om te horen, @Andychen11! Hartelijk dank voor de terugkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.