Hallo allemaal,
Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internetverbinding meer krijgt, de status led lamp wordt dan rood en dan verlies ik mijn internet voor zo'n 5-10 minuten en dit gebeurde gisteren ongeveer 5 keer. Vanochtend is er een Ziggo monteur langsgekomen en ik heb al een aantal keren klantenservice gebeld om een aantal dingen te controleren.
AOP is gecontroleerd/vervangen door de monteur, de coaxkabel is gecontroleerd en lijkt te werken, download/upload snelheid klopt, signaal is prima, modem is al 1x gereset. Net zojuist weer klantenservice gebeld en een nieuwe modem is onderweg en wordt geleverd morgen dus hopen dat het werkt. Volgensmij is alles gecontroleerd behalve of er iets aan de hand is met de modem die ik momenteel gebruik.
Is er iemand die een vergelijkbare probleem heeft en een oplossing weet?
Mvg,
Andy