1
Vraag
2
Reacties
Andychen11

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem status licht brand rood en internet valt weg

Hallo allemaal,

 

Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internetverbinding meer krijgt, de status led lamp wordt dan rood en dan verlies ik mijn internet voor zo'n 5-10 minuten en dit gebeurde gisteren ongeveer 5 keer. Vanochtend is er een Ziggo monteur langsgekomen en ik heb al een aantal keren klantenservice gebeld om een aantal dingen te controleren.

AOP is gecontroleerd/vervangen door de monteur, de coaxkabel is gecontroleerd en lijkt te werken, download/upload snelheid klopt, signaal is prima, modem is al 1x gereset. Net zojuist weer klantenservice gebeld en een nieuwe modem is onderweg en wordt geleverd morgen dus hopen dat het werkt. Volgensmij is alles gecontroleerd behalve of er iets aan de hand is met de modem die ik momenteel gebruik.

Is er iemand die een vergelijkbare probleem heeft en een oplossing weet? 

 

Mvg,

Andy

24 Reacties 24
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Of dat gaat lukken voor maandag a.s.?  

Ik heb de vraag voorgelegd aan het moderatie-team.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Andychen11 ,

 

Zonde om te horen! Maandag was helaas niet meer beschikbaar, de eerst mogelijke datum was aankomende dinsdag tussen 12:00 en 18:00. Ik heb deze alvast voor je geclaimed. Mocht het niet lukken, dan kun je hem herplannen via Mijn Ziggo of via een bericht hier.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Andychen11 ik ben even benieuwd naar de stand van zaken, als ik zo vrij mag zijn.

De monteur is inmiddels geweest en in de toelichting daarvan lees ik dat hij wat aanpassingen heeft gedaan en een nieuw modem heeft geplaatst.

Hoe gaat het nu met je verbinding? Beter? 

Andychen11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jacob,

 

Het probleem lijkt verholpen te zijn voor mij!

 

Mvg,

Andy

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Heel fijn om te horen, @Andychen11! Hartelijk dank voor de terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic