Is de wandcontactdoos de eerste plaats waar de Ziggokabel je huis binnenkomt? Meestal is dit de meterkast.
Er is op de foto een niet tegen straling afgeschermde coaxconnector met een plastic kapje zichtbaar. Is deze ergens op aangesloten? Zo ja, vervang deze dan door een afgeschermd exemplaar.
Het log toont een RCS-melding , een teken dat er één of meer downstreamkanalen uitvallen. Dit is te zien, of juist niet te zien, door het ontbreken van een aantal kanalen in de afbeelding van de downstream.
Verder komt voorbij een T4 melding, waarbij het modem zich opnieuw opstart en aanmeldt bij de CMTS.
Opvallend is de melding Touchstone thermal event.
Het modem schiet in de thermische beveiliging door oververhitting.
Ik begrijp dat er een nieuw modem onderweg is. Dit kan inderdaad de oplossing blijken.
Na ontvangst en aansluiten van het nieuwe modem kan je hier opnieuw aan de bel trekken als de problemen niet opgelost blijken.
Dat is voor dit moment het enige wat je kan doen.