Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
ajcvantour
Level 1

Modem start spontaan opnieuw op

Modem gaat spontaan uit en moet hem weer opstarten

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Tom.
Level 18

Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.

Zit vaak in de meterkast.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

Kun je de up en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

 Instructies:

 https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @ajcvantour en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met de internetverbinding ia het modem! Kun je met behulp van de stappen op deze pagina 
eens de binnenhuisinstallatie nalopen om mogelijke boosdoeners voor de uitvalklachten op te sporen? 

Als het met die tips niet opgelost is, ben ik net als @Tom. erg benieuwd naar een foto waarop het aansluitpunt te zien is. 
Deel dan ook gelijk de down- en upstream waardes onder dit topic.  Aan de hand van deze extra gegevens kunnen wij je verder helpen. 

0 Kudos