Modem vertoont zich als UPC en niet Ziggo.
IPv4 adres: Niet beschikbaar
standaard gateway:null
Up4-DNS-servers: undefined
WI-FI 5G No such object
Internet traag en knalt er uit.
Ik stel weer eens de vraag aan Ziggo, is er iets met mijn modem aan de hand?
Ook weer krijg ik de vermelding "WI-FI 5G No such object"
Ik heb steeds problemen met mijn modem zie maar de historie.
Ziggo app chat, ziggo klantenservice reactie :
Dat lijkt een weergave fout te zijn, als wij je modem uitlezen zien we dat deze wel een goed signaal ontvangt van ons, wel lijkt je modem niet helemaal goed te reageren, je kan je modem dan eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen, hoe je dat doet lees je op: https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstellinge...
Mijn reactie:
Ik weiger het modem weer eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, zie de historie dit is misschien de 50ste keer dat jullie dit aan mij vragen.
Ik wil geen tijdelijke fix, graag een werkende en niet terugkerende oplossing.
@Ziggo Kan ik een nieuwe modem krijgen wat dit probleem niet telkens vertoont?
zie screenshots van modem