1
Vraag
2
Reageer en help mee
jeroenvan.vliet

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem opnieuw activeren

Vandaag geprobeerd de connectbox te installeren. Dit lukte niet, volgende week komt monteur.

Helaas was ons oude modem meteen gedeactiveerd.

Via technische helpdesk is vanavond het modem opnieuw geactiveerd, dit kan tot 24 uur duren. Tot nu toe nog geen werkend modem. Erg onhandig dit met thuis onderwijs van onze kinderen. Ik ben bang dat als het modem werkt ik alsnog geen internet heb doordat er 2 aparte routers aan het modem zijn gekoppeld.

Ik hoop maar dat het morgenochtend weer werkt, anders graag een moderator met spoed hiernaar kijken.

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, normaal gesproken binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Nu morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jeroenvan.vliet, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat je nu opeens tussen beide modems in lijkt te zitten! Volgens mijn gegevens is je oude modem inmiddels weer geactiveerd en is deze opdracht ook goed afgerond. Wil je voor de zekerheid in Mijn Ziggo controleren of het serienummer klopt? Deze vind je bij producten > internet > modem.

TV werkt nog wel probleemloos? Hoewel het natuurlijk voor deactivatie prima werkte, wil ik toch even alles uitsluiten: Heb je ook een foto van het aansluitpunt van waar het modem op zit aangesloten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic