De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Voor mijn alarm installatie heb ik IPV4 nodig ipv IPV6. Hoe kan ik deze omzetten?
Dank
Wilbert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee hoor, een moderator komt straks langs, hiervan ontvang je een melding. Dan kan het profiel voor je worden omgezet. Het modem start zichzelf vervolgens automatisch opnieuw op, meestal binnen een uur.
@wilbertversteeg Hier ben ik al 🙂 Een heel warm welkom op onze Ziggo Community. @tobiastheebe heeft gelijk, ik heb dit voor je geactiveerd. Je bent omgezet naar een IPV4 only profiel.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Dank je Tobias. Moet ik een afspraak inplannen of hoe werkt dat?
Nee hoor, een moderator komt straks langs, hiervan ontvang je een melding. Dan kan het profiel voor je worden omgezet. Het modem start zichzelf vervolgens automatisch opnieuw op, meestal binnen een uur.
@wilbertversteeg Hier ben ik al 🙂 Een heel warm welkom op onze Ziggo Community. @tobiastheebe heeft gelijk, ik heb dit voor je geactiveerd. Je bent omgezet naar een IPV4 only profiel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...