Sinds een week klant van een Ziggo alles-in-één abonnement. Om toegang te krijgen tot mijn beveiligingssysteem van buitenaf moet ik wat poorten in mijn modem open zetten. Op dit moment kan dat niet omdat het modem in IPV6 modus staat, graag heb ik deze omgezet naar IPV4 zodat ik de poorten open kan zetten voor mijn beveiligingssysteem.
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zojuist met Ziggo gebeld, het wordt gelijk omgezet, binnen een half uur zou het van toepassing moeten zijn. Bedankt voor je reactie Jan F.!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als u de helpdesk belt wordt dat onmiddellijk geregeld.
Onmiddellijk? Ben nu bezig met het installeren van mijn nieuwe mesh systeem. We bellen u over een uurtje terug mijnheer, we gaan nu de firmware updaten. Vraag ik, hoe lang duurt het omzetten dan? Helpdesk, uurtje of vier mijnheer...
Zojuist met Ziggo gebeld, het wordt gelijk omgezet, binnen een half uur zou het van toepassing moeten zijn. Bedankt voor je reactie Jan F.!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.