Hallo allemaal,
vrijdag nieuw abonnement gekregen en nieuw modem (giganet modem) maar krijg deze niet toegevoegd/herkent in de smart WiFi app… monteur die in eerste instantie kwam installeren lukte het ook niet; misschien kwam het door overlappende abonnementen van ziggo maar dit weekend nog steeds geen succes. Modem zelf werkt wel want internet/WiFi doet het maar zodra ik de boosters wil gaan installeren via de app krijg ik dus foutmelding in de app, zie ook de foto.
wie kan me helpen? Terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw opstarten is al (meermaals) gebeurd
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee dat kon die niet…
Nee daar heeft ie het niet over gehad. Hij zei wel dat ie dacht dat de oude snelheid nog ingesteld stond en dat ze dat van afstand konden aanpassen(?)
Een Ziggo moderator kan zie hoe en wat in je modem.
Hoi @Larsdevroege,
Fijn dat de boosters het nu doen! Erg jammer dat het met de verbinding nog niet in orde is. Je nieuwe abonnement staat helemaal actief, dus wat dat betreft zou je gewoon de juiste snelheid moeten kunnen halen. In de notitie van de monteur zie ik dat de hoofdaansluiting is vervangen en dat er bij aanhoudende problemen een netwerkmonteur moet worden ingeschakeld. Dat lijkt mij ook verstandig, die heeft ook de juiste tools en kennis om bijvoorbeeld een probleem in de de eindversterker of elders in het netwerk buiten te ontdekken. Ik heb daarom een monteur voor je ingepland op woensdag 23 maart tussen 08.00 en 13.00 uur. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak per e-mail. Mocht het niet goed uitkomen, dan kun je de afspraak tot 24 uur van te voren wijzigen in Mijn Ziggo. Laat je ons de uitkomst na het bezoek weten?
ey @Rikst, woensdag gaat niet lukken dus ik plan een andere afspraak. In de bevestiging staat overigens dat deze afspraak mij 50 euro gaat kosten; ik ga er vanuit dat dat een fout is aangezien ziggo de zaken op orde moet zien te krijgen dus deze kosten ga ik zelf niet betalen.
Dat is prima, @Larsdevroege! Wat betreft de kosten, dit is een standaard e-mail. In dit geval zullen er geen kosten in rekening gebracht worden.
ah ok top 🙂
@Larsdevroege In de mail staat:
"Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. "
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.