Vraag
Reacties
Oplossing
Joke57
Level 1

Modem - moeten de lampjes op de achterkant branden?

Op de achterkant van het Smart Wifi modem zitten 4 kabelaansluitingen met groene lampjes, de vraag is of die groene lampjes moeten branden of niet

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Joke57 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Aan de achterkant van het witte modem zitten leds bij elke aansluiting en bij het zwarte modem zitten geen leds.
Bij het witte modem zit bij elke netwerkaansluitingen een groene led. Deze branden zodra u er een netwerkkabel op hebt aangesloten en er aan de andere kant van het modem verbinding is gemaakt met bijvoorbeeld een werkende mediabox of een ander apparaat.

⚠️ Mocht u een verbinding hebben gemaakt tussen het modem en een ander apparaat en er brandt bij de bewuste netwerkaansluiting geen groene led, dan is er iets mis met de kabel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Level 20

Die lampjes gaan branden bij een werkende utp verbinding.

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Joke57 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Aan de achterkant van het witte modem zitten leds bij elke aansluiting en bij het zwarte modem zitten geen leds.
Bij het witte modem zit bij elke netwerkaansluitingen een groene led. Deze branden zodra u er een netwerkkabel op hebt aangesloten en er aan de andere kant van het modem verbinding is gemaakt met bijvoorbeeld een werkende mediabox of een ander apparaat.

⚠️ Mocht u een verbinding hebben gemaakt tussen het modem en een ander apparaat en er brandt bij de bewuste netwerkaansluiting geen groene led, dan is er iets mis met de kabel.

Jeryanmi
Level 8

Beste Joke,

Bedankt voor de aanvullende informatie Next Mini, fijne dag verder.

0 Kudos
Joke57
Level 1
Topicstarter

Wim bedankt voor je reactie, ik zal een andere kabel proberen.

Jeryanmi
Level 8

Beste Wim goedemorgen,

Uitleg van Joke was deels goed als ik je bericht lees, Joke zal wel met een reactie komen denk ik, geniet van de dag.

0 Kudos