Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste community,
Sinds enkele weken maakt mijn modem een erg raar piep geluid en sindsdien is het WIFI bereik ook slechter geworden, heb toen gebeld met Ziggo en hebben het modem op afstand gereset maar dat heeft helaas niet geholpen, het bellen duurt mij te te lang dus via deze weg de vraag of er een manier is om een ander modem te krijgen, zodat deze problemen weg gaan?
Goedemiddag @LindaBakker115
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Ik denk dat is er iets mis is met uw modem, want modems horen goed te werken en zéker niet te piepen. 🐭
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen. Zorg dan wèl dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.
Om zoeken te besparen, de gevraagde gegevens kan je plaatsen in:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey @LinaBakker115
Het hoort inderdaad een mooi stil apparaat te zijn die gewoon z'n werk doet en de hoort zeker niet te piepen. Ik zag dat je de postcode en huisnummer al had toegevoegd en ik heb een nieuw modem naar je laten sturen. Deze kun je dan plaatsen en dan zou het allemaal weer in orde moeten zijn. Stuur je het oude modem aan ons retour? Dit kan in de doos van het nieuwe modem!
Mocht er nog wat zijn, dan horen we dat graag.
Hier nog wat aanvullende informatie omtrent retourneren
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.