** Bericht aangevuld door moderator **
Ben je ook een nieuwe klant maar je komt er niet uit of je aansluitpunt is aan vernieuwing toe? Plan direct een afspraak in met een installatiemonteur!
Sinds dit weekend heb ik de modem en mediabox in huis van mijn nieuwe abonnement. Alles aangesloten, maar de modem blijft groen knipperen.
3 telefoontjes met de klantenservice geven 3 verschillende antwoorden, waaronder de laatste persoon vertelde dat er bij Ziggo iets nog niet goed stond en dit binnen 3 dagen geregeld zou zijn.
Nu ben ik misschien wat ongeduldig en heb niet heel veel vertrouwen in de telefonische klantenservice, maar kan iemand in de Community zien of dit inderdaad klopt?
Ik zou ervan balen als ik er na 3 dagen (morgen dus) achter kom dat dat niet zo is en het ergens anders aan ligt.
Zijn er nog andere tips?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De monteur heeft het probleem opgelost waardoor alles werkt! Super blij mee!
Iedereen bedankt voor de hulp en tips!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
als je papieren hebt gekregen kan je zien wanneer het in gaat. kan zijn dat op je adres
nog uit staat in de wijkkast mocht dat zo zijn op de datum dat het abo ingaat en modem blijft groen beste ziggo bellen monteur even aanzet lijkt mij .
of als bert hierboven zegt.
@Stijn101 "Ik zou ervan balen als ik er na 3 dagen (morgen dus) achterkom dat dat niet zo is en het ergens anders aan ligt.
Zijn er nog andere tips?"
Dat zou kunnen met meer informatie over de situatie.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Hey @Stijn101 en welkom op onze Community!
Ik snap dat je navraag doet als je een paar keer verschillende antwoorden hebt gekregen. Ik heb de administratie voor je onder de loep genomen en je diensten staan juist onder jouw klantnummer, dit mag dus het probleem niet zijn. Stuur gerust de foto's mee waar Bert om vraagt in je volgende reactie dan kijken we met je mee of we hier het pijnlijke punt kunnen ontdekken.
We kunnen er ook voor kiezen om zoals ziggpiet zegt, een installatie monteur in te plannen die alles op locatie van top tot teen voor je naloopt. Laat gerust weten wat jouw voorkeur heeft.
Bedankt voor je antwoord. Mijn gegevens heb ik nu op openbaar staan.
Ik zal later vandaag even foto's maken en erbij zetten.
Bedankt voor je antwoord! Fijn dat de diensten goed staan. Ik zal straks nog wat foto's meesturen.
Mocht ik de modem vandaag niet draaiend krijgen dan zou een monteur een fijne oplossing zijn.
Dit is een wat onduidelijke foto van hoe het nu aangesloten zit. Zit achter een zware bank, vandaar even zo.
De andere foto is van de splitter die er oorspronkelijk opzat. Volgens de ene Ziggo medewerker (telefonisch) moest deze er juist tussen. Maar dat lukte qua aansluiting niet en toen we weer belde moest deze er juist niet tussen. Dus de oude 'splitter' is er tussenuit gehaald en die van de Ziggo (die in het pakket zat) is gebruikt.
Op dit moment werkt de modem nog niet, dus ik zou een afspraak met een monteur wel op prijs stellen.
Ik heb het moderatieteam een seintje gegeven.
Het is tijd voor actie vanuit ons @Stijn101! Ik heb een afspraak met de monteur ingepland op maandag 16-08-2021 tussen 12:00-18:00 uur. Kom dit niet uit? Dan kun je de afspraak verplaatsen via mijn Ziggo.
Dank je voor het inplannen van de monteur. Maandag komt zeker uit, als het eerder zou kunnen, graag 😊 of kan ik dat zelf proberen via mijn Ziggo?
Zelf in de gaten houden via jouw Mijn Ziggo.. Soms vervalt er een afspraak en kan je daar gebruik van maken.
Lotte, in mijn Ziggo zie ik wel dat er een afspraak is met de monteur en dat hij een sms stuurt, maar ik zie daar geen datum en ook geen mogelijkheid om een andere datum te kiezen. Kijk ik verkeerd?
Dat is vreemd @Stijn101, ik heb de afspraak voor je gecheckt en deze staat wel juist ingepland. Ook kijk je bij het goede kopje als ik het zo zie (Gegevens -> Mijn monteursafspraken)
Ik heb voor je gekeken of er eerder een plekje is maar helaas is dat niet het geval.
Ik zie de afspraak daar niet staan @Mariska. Maar dat maakt me niet zoveel uit, als ik maar weet dat de monteur komt. Jammer dat het niet eerder kan, maar hey t'is zo maandag!
Fijn weekend!
De monteur heeft het probleem opgelost waardoor alles werkt! Super blij mee!
Iedereen bedankt voor de hulp en tips!
Heel fijn @Stijn101
Super dat het is opgelost en wij de terugkoppeling mogen ontvangen 🙂
Met het herfstige weer buiten, en een goede internet verbinding binnen, kun jij je de komende dagen weer prima vermaken!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.