1
Vraag
2
Reacties
Rob29081981

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Modem instellingen: Wifi pods nog steeds aangemeld

hallo,

als ik in het modem ga voor het wijzigen van de instellingen is het bij diverse punten niet mogelijk omdat er nog steeds de wifi pods staan aangemeld terwijl ik deze al een aantal maanden inmiddels retour heb gedaan. 

hoe kan ik dit oplossen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat lukt er niet in de instellingen?

Want de pods hebben geen invloed op de instellingen van het modem, die kun je b.v. ook met pods aangesloten wijzigen, alleen dan werken de pods niet als bedoeld.

 

Wil je b.v. de 2,4 en 5 GHz apart instellen, vink dan Kanaal optimalisatie uitgeschakeld aan en sla de instellingen op.

 

Bert_0-1667378876902.png

 

Bekijk in context

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 264Oplossingen
  • 1879Likes

Hallo @Rob29081981

 

Allereerst, toffe naam, kan niet beter 😄

 

Ik heb de pods die nog spook gekoppeld waren, verwijderd uit het systeem en je zult nu de instellingen nu sowieso moeten kunnen aanpassen. Kijk ook even naar wat @Bert gepost heeft, met een tip en trick voor het instellen van de Wifi.

 

@HOGERMUSIC

Op jouw account heb ik wel een SmartWifi pod in bruikleen gevonden, dit zou je ook terugzien als in inlogt in Mijn Ziggo. Deze zal dus retour moeten als je opzegt. Ik heb deze wel voor je losgekoppeld van het modem, zodat je hier ook geen last meer van zou moeten hebben. Kijk ook even naar de oplossing van @Bert voor het instellen van het modem.

 

Mochten er nog verdere vragen zijn, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat lukt er niet in de instellingen?

Want de pods hebben geen invloed op de instellingen van het modem, die kun je b.v. ook met pods aangesloten wijzigen, alleen dan werken de pods niet als bedoeld.

 

Wil je b.v. de 2,4 en 5 GHz apart instellen, vink dan Kanaal optimalisatie uitgeschakeld aan en sla de instellingen op.

 

Bert_0-1667378876902.png

 

HOGERMUSIC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies ditzelfde probleem met mijn nieuwe Wifi 6 modem van Ziggo. Hij geeft aan dat ik geen wijzigen kan maken door wifi pods. Die gebruik ik geeneens.. Hoe los ik dit op?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@HOGERMUSIC De oplossing staat boven je bericht.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 264Oplossingen
  • 1879Likes

Hallo @Rob29081981

 

Allereerst, toffe naam, kan niet beter 😄

 

Ik heb de pods die nog spook gekoppeld waren, verwijderd uit het systeem en je zult nu de instellingen nu sowieso moeten kunnen aanpassen. Kijk ook even naar wat @Bert gepost heeft, met een tip en trick voor het instellen van de Wifi.

 

@HOGERMUSIC

Op jouw account heb ik wel een SmartWifi pod in bruikleen gevonden, dit zou je ook terugzien als in inlogt in Mijn Ziggo. Deze zal dus retour moeten als je opzegt. Ik heb deze wel voor je losgekoppeld van het modem, zodat je hier ook geen last meer van zou moeten hebben. Kijk ook even naar de oplossing van @Bert voor het instellen van het modem.

 

Mochten er nog verdere vragen zijn, dan hoor ik dit uiteraard graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic