goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Precies daar gaat het om.
Goedemorgen nog even een update ……….
nee nog niks
Hi @Marc1970
Ook vanaf deze kant even een update. De status is helaas nog ongewijzigd. De regel om je modem te activeren hangt nog steeds vast en heel eerlijk gezegd durf ik ook geen uitspraak te doen hoe snel dit is opgelost. De belofte die ik wel kan doen is dat wij jouw situatie in de gaten houden en zeker een update zullen geven als hierin wel iets is gewijzigd.
is hert geen optie om een ander modem op te sturen ?
want dit is en blijft apart
hou ik het nog netjes
Marc1970 wrote:is hert geen optie om een ander modem op te sturen ?
want dit is en blijft apart
hou ik het nog netjes
Dat schiet niet op ook die moet worden geactiveerd. Daar zit het probleem.
maar dat zijn dat iedereen die nieuw is bij ziggo dit heeft ?
of is het puur op mijn account ?
Hi @Marc1970
De optie van een nieuw modem is niet mogelijk. Bij een nieuwe aanvraag (of bij een verhuizing of een wijziging in je abonnement) worden er bij ons bepaalde opdrachten aangemaakt om dit allemaal in orde te maken. Eén van die opdrachten is vastgelopen. Zolang daar iets vaststaat is geen enkele andere wijziging mogelijk. Op dit moment is er dus wat betreft wijzigingen niets mogelijk.
De situatie is lastig. In het gros van de gevallen loopt de activatie netjes door en is er niets loos. Helaas zijn er dus ook enkele klanten bij wie dit niet goed gaat en bij wie dit opgelost moet worden. Dit moet handmatig gebeuren en vaak zijn er meerdere handelingen (met tussenpozen) nodig. Om die reden kunnen wij dus niet concreet aangeven hoelang het gaat duren. Je bent dus zeker niet de enige die een dergelijk probleem ervaart, maar het is dus zeker ook niet zo dat dit bij iedere wijziging gebeurt. Alleen die meldingen zie je natuurlijk niet in het kader van geen bericht is goed bericht.
De enige oplossing die ik zie is deze bestelling annuleren en een compleet nieuw abonnement afsluiten.
Hoewel daar voor zit de huidige bestelling al te ver in het systeem.
RoWi. wrote:De enige oplossing die ik zie is deze bestelling annuleren en een compleet nieuw abonnement afsluiten.
Hoewel daar voor zit de huidige bestelling al te ver in het systeem.
Helaas gaat dat ook geen oplossing zijn. Ook het annuleren is een handeling die niet door zal lopen door de vastloper. Een nieuw abonnement bestellen terwijl er al een abonnement aangevraagd is, gaat ook niet lukken. Hoe rot ook, we kunnen echt even niets tot de vastloper er uit is .
weer even een update nee nog niks
wel even kleine tv aangesloten en kanalen geladen en die kwamen keurig binnen ,
via coax dus er is inderdaad een verbinding
(ja ja, week vijf in zonder diensten.. maar nu kom ik eindelijk in aanmerking voor de nood oplossing (nucleaire oplossing, zoals ze dat noemen) als je maar lang genoeg zonder diensten blijft zitten..
Er word een tweede klant nummer op mijn naar aangemaakt en een tweede modem opgestuurd. Hiermee zal ik toch weer gebruik kunnen maken van de diensten.)
stukje van forum
(Paulziggo@)is in dit stuk terug te vinden
je schrikt je rot van we doen niks klant gaat weg is goedkoper dan oplossen
en zo maar door als erft aa gewerkt wordt zou het al lang opgelost zijn
Marc1970 wrote:(ja ja, week vijf in zonder diensten.. maar nu kom ik eindelijk in aanmerking voor de nood oplossing (nucleaire oplossing, zoals ze dat noemen) als je maar lang genoeg zonder diensten blijft zitten..
Er word een tweede klant nummer op mijn naar aangemaakt en een tweede modem opgestuurd. Hiermee zal ik toch weer gebruik kunnen maken van de diensten.)
stukje van forum
(Paulziggo@)is in dit stuk terug te vinden
je schrikt je rot van we doen niks klant gaat weg is goedkoper dan oplossen
en zo maar door als erft aa gewerkt wordt zou het al lang opgelost zijn
Ze sturen een tweede modem op als noodoplossing? Dat betekent dat je, zodra dat is geïnstalleerd, wel weer internet hebt?
We zitten hier ook in week vijf zonder diensten, dus goed dat je dit benoemt. @Lycke Ziggo komen wij hiervoor ook in aanmerking?
als google en zet ziggo krijgt modem niet actief staat het er vol mee
dit is een stukje uit een gesprek
Goedemorgen @Iris96 en @Marc1970,
Jullie melding is eerder al doorgestuurd naar de collega's die kijken naar een oplossing voor de activatieprobemen. In sommige gevallen kan dat inderdaad ook een ander modem op een nieuw aangemaakt klantnummer zijn.
Mijn collega's kijken met jullie in ieder geval naar de opties.
@Marc1970 Dank voor privébericht! Ik heb de 50 GB gratis data voor in orde gemaakt. In tussentijd werken mijn collega's aan een oplossing voor de activatieproblemen.
zo en weer een week verder al vanaf 28-12-2020
bezig
Marc1970 wrote:zo en weer een week verder al vanaf 28-12-2020
bezig
Het schiet totaal niet op, zo :-(. Je zaak ligt al bij de juiste afdeling hiervoor. Zij houden hier ook verdere contact met je over. Zowel over het probleem als de oplossing als uiteraard ook de vergoeding die plaats gaat vinden wanneer alles weer werkt.
geen geloof meer in al te vaak gehoord
Ik begrijp dat je inmiddels contact gehad hebt met de afdeling die hiermee bezig is, @Marc1970 . Babysteps, maar we komen er.
goede morgen
nee wel contact gehad maar niet van die afd volgens mij
antwoord was eigenlijk hetzelfde we hebben geen idee hoe lang het nog \gaat duren
we wachten af
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.