goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe kan ik tv kijken
ik heb ook geen tv meer als kpn stopt
plus 3 mensen die op teams hun werk moeten doen
ziggo moet dit zsm oplossen toch ,dat vind ik
er wordt in de winkel en mail nee jo geen probleem zo geregeld
Regel een installatie monteur daar heb je namelijk recht op als nieuwe klant!
Het is ook nog eens gratis.
Ps.
Heb je al een kaart in de bus gehad dat je bent aangesloten?
alles staat klaar het is alleen het modem die moet actief gezet worden en dat loopt vast
error Ziggo ed werkt we al
Marc1970 wrote:alles staat klaar het is alleen het modem die moet actief gezet worden en dat loopt vast
Wat doen de lampjes aan de voorkant?
Heb je een foto hoe je het hebt aangesloten?
alles staat goed het zit bij ziggo zelf hij is niet actief
@Marc1970 TV kan je kijken via de app Ziggo Go. Dit stream je vanaf een smartphone of tablet en Chromecast naar de TV. Mocht je een Sony of Philips hebben met AndroidTV als besturings systeem dan is daar ook een app voor.
Een laptop of pc aansluiten op de TV kan ook dan gebruik je www.ziggo.tv je zal dan wel alles via een telefoon ingesteld als wifi hotspot moeten verbinden.
En je zal vrij snel door die 50 GB zijn zeker met TV kijken op die manier.
Het zou handig zijn als Ziggo voor dit soort situaties een MiFi router met datasim beschikbaar stelt.
ja precies hoop dat het niet nodig is
dank jullie wel
PeterH2020 wrote:Marc1970 wrote:alles staat klaar het is alleen het modem die moet actief gezet worden en dat loopt vast
Wat doen de lampjes aan de voorkant?
Heb je een foto hoe je het hebt aangesloten?
Lees even de draad…… er is een activatie probleem bij Ziggo.
Als je idd bent aangesloten zoals @PeterH2020 aangeeft ( het is overigens niet zeker dat TS in de eindversterker afgesloten was/is )
Dan kan je de TV aansluiten op de AOp van Ziggo , voorbeelden hieronder en ook als je nog geen mediabox hebt kun je wel kijken https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren
Stuur eens een foto van hoe je het hebt aangesloten..
aangesloten zoals de laatste foto maar de next vraagt een internet aansluiting ?
Marc1970 wrote:aangesloten zoals de laatste foto maar de next vraagt een internet aansluiting ?
Dat is enkel nodig voor Replay en dergelijke. Live TV zou gewoon moeten kunnen.
Stop de coax die nu in de Next gaat direct in de TV met een recente TV moet je minimaal de ongecodeerde kanalen kunnen zien.
lg oled 2017
aha gewoon zoals vroeger zonder kastje
ja dat ga ieven proberen bedankt
RoWi. wrote:Marc1970 wrote:aangesloten zoals de laatste foto maar de next vraagt een internet aansluiting ?
Dat is enkel nodig voor Replay en dergelijke. Live TV zou gewoon moeten kunnen.
Stop de coax die nu in de Next gaat direct in de TV met een recente TV moet je minimaal de ongecodeerde kanalen kunnen zien.
Installatie van de next gaat via internet ??
Dan is dat vreemd zonder internet moet deze gewoon functioneren anders is het geen goed hybride toestel!!
@Marc1970 als test kan je de Next via de wifi hotspot van een telefoon verbinden om de installatie te doorlopen.
ik heb het via kpn,modem gedaan maar dat lukt niet zou het via Vodafone wel lukken ?
Marc1970 wrote:ik heb het via kpn,modem gedaan maar dat lukt niet zou het via Vodafone wel lukken ?
Goed punt vermoedelijk allebei niet. Je zal echt met het Ziggo Netwerk verbonden moeten zijn, dan vallen bij voorbaat de smartTV apps ook af.
Nee, pas als het modem is geactiveerd gaat de rest het pas doen.
Nogmaals vraag om een gratis installatie monteur dan heb je alles volgens de ziggo blauwdruk.
PeterH2020 wrote:Nee, pas als het modem is geactiveerd gaat de rest het pas doen.
Nogmaals vraag om een gratis installatie monteur dan heb je alles volgens de ziggo blauwdruk.
Peter dat maakt niks uit zonder actieve modem heeft een monteur geen nut.
allemaal bedankt ik zal helaas moeten wachten tot er iemand bij ziggo ict dat ding ok zet
RoWi. wrote:PeterH2020 wrote:Nee, pas als het modem is geactiveerd gaat de rest het pas doen.
Peter dat maakt niks uit zonder actieve modem heeft een monteur geen nut.
Is er signaal dan? Welke lampjes branden er op het modem. Als de groene lampen knipperen komt er geen signaal.
Je hebt er recht op, heb je ook gelijk de power promise geregeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.