Marc1970 wrote:
goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Welkom op deze klanten helpen klanten community !
De 1e vragen die opkomen zijn van is het modem wel goed aangesloten op de Ziggo infrastructuur die heel anders is als die van KPN.
Branden de juiste lampjes op het modem ? te zien in de meegeleverde gebruiksaanwijzing.
En wat we dan ook altijd vragen is : kan je een paar foto's maken van hoe je het hebt aangesloten zitten en die hier plaatsen , modem op de AOP ( abonnee overname punt ) en kan je op meer plekken in je woning tv kijken via Ziggo en zo ja hoe heb je dit aangesloten zitten.
En voor de zekerheid zet je postcode en huisnummer in je prive community profiel.
De moderatoren van Ziggo die meelezen kunnen dan even in jou gegevens kijken .