goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog steeds geen internet bijna een maand
Is er toevallig geen Ziggo Wifispot bij jou in de buurt? Zou je zo gebruik van het internet kunnen maken?
Kan misschien via de buren internet krijgen
maar daar gaat het niet om het mag nu wel gaan werken
vind ik
Marc1970 wrote:Kan misschien via de buren internet krijgen
maar daar gaat het niet om het mag nu wel gaan werken
vind ik
De KPN lijn werkt dus niet meer?
Nog wel maar geen idee hoe lang nog
ik hoor van kpn ook niks dus hoop dat ze het nog aan laten
maar ik wil het gewoon geregeld hebben
nee wel contact gehad maar niet van die afd volgens mij
Je hebt inderdaad geen contact gehad met de afdeling die het moet fixen, maar wel met de afdeling die contact met je gaat houden en alle communicatie verder op zich neemt. Je bent in goede handen, maar helaas is het opnieuw even afwachten.
Laten we het hopen
ja vanmorgen Internet verbinding
even getest en we halen ook de beloofde 500mb
even in het modem gekeken alles staat groen dus het is zo lijkt opgelost
iedereen bedankt voor het meedenken en support
Groetjes Marc
Ontzettend fijn, @Marc1970 ! Mijn collega neemt nog contact op (of heeft dat inmiddels al gedaan) voor de afhandeling. Eindelijk met een werkende verbinding het weekend in
hoi Alex er is contact geweest erg blij mee
bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.