1
Vraag
2
Reacties
Marc1970

Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Modem installeren

goede morgen 

maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn

dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad 

maar nog steeds geen internet 

wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app 

hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij

89 Reacties 89
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Precies daar gaat het om.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen nog even een update ……….

nee nog niks 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8364Posts
  • 2456Oplossingen
  • 4187Likes

Hi @Marc1970 
Ook vanaf deze kant even een update. De status is helaas nog ongewijzigd. De regel om je modem te activeren hangt nog steeds vast en heel eerlijk gezegd durf ik ook geen uitspraak te doen hoe snel dit is opgelost. De belofte die ik wel kan doen is dat wij jouw situatie in de gaten houden en zeker een update zullen geven als hierin wel iets is gewijzigd. 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

is hert geen optie om een ander modem op te sturen ?

want dit is en blijft apart 

hou ik het nog netjes

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes
Marc1970 wrote:

is hert geen optie om een ander modem op te sturen ?

want dit is en blijft apart 

hou ik het nog netjes

Dat schiet niet op ook die moet worden geactiveerd. Daar zit het probleem.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

maar dat zijn dat iedereen die nieuw is bij ziggo dit heeft ?

of is het puur op mijn account ?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8364Posts
  • 2456Oplossingen
  • 4187Likes

Hi @Marc1970 
De optie van een nieuw modem is niet mogelijk. Bij een nieuwe aanvraag (of bij een verhuizing of een wijziging in je abonnement) worden er bij ons bepaalde opdrachten aangemaakt om dit allemaal in orde te maken. Eén van die opdrachten is vastgelopen. Zolang daar iets vaststaat is geen enkele andere wijziging mogelijk. Op dit moment is er dus wat betreft wijzigingen niets mogelijk. 

De situatie is lastig. In het gros van de gevallen loopt de activatie netjes door en is er niets loos. Helaas zijn er dus ook enkele klanten bij wie dit niet goed gaat en bij wie dit opgelost moet worden. Dit moet handmatig gebeuren en vaak zijn er meerdere handelingen (met tussenpozen) nodig. Om die reden kunnen wij dus niet concreet aangeven hoelang het gaat duren. Je bent dus zeker niet de enige die een dergelijk probleem ervaart, maar het is dus zeker ook niet zo dat dit bij iedere wijziging gebeurt. Alleen die meldingen zie je natuurlijk niet in het kader van geen bericht is goed bericht. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

De enige oplossing die ik zie is deze bestelling annuleren en een compleet nieuw abonnement afsluiten.

Hoewel daar voor zit de huidige bestelling al te ver in het systeem.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes
RoWi. wrote:

De enige oplossing die ik zie is deze bestelling annuleren en een compleet nieuw abonnement afsluiten.

Hoewel daar voor zit de huidige bestelling al te ver in het systeem.

 

Helaas gaat dat ook geen oplossing zijn. Ook het annuleren is een handeling die niet door zal lopen door de vastloper. Een nieuw abonnement bestellen terwijl er al een abonnement aangevraagd is, gaat ook niet lukken. Hoe rot ook, we kunnen echt even niets tot de vastloper er uit is

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

weer even een update nee nog niks 

wel even kleine tv aangesloten en kanalen geladen en die kwamen keurig binnen ,

via coax dus er is inderdaad een verbinding 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

(ja ja, week vijf in zonder diensten.. maar nu kom ik eindelijk in aanmerking voor de nood oplossing (nucleaire oplossing, zoals ze dat noemen) als je maar lang genoeg zonder diensten blijft zitten..

Er word een tweede klant nummer op mijn naar aangemaakt en een tweede modem opgestuurd. Hiermee zal ik toch weer gebruik kunnen maken van de diensten.)

stukje van forum

(Paulziggo@)is in dit stuk terug te vinden

je schrikt je rot van we doen niks klant gaat weg is goedkoper dan oplossen

en zo maar door als erft aa gewerkt wordt zou het al lang opgelost zijn 

Iris96

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Marc1970 wrote:

(ja ja, week vijf in zonder diensten.. maar nu kom ik eindelijk in aanmerking voor de nood oplossing (nucleaire oplossing, zoals ze dat noemen) als je maar lang genoeg zonder diensten blijft zitten..

Er word een tweede klant nummer op mijn naar aangemaakt en een tweede modem opgestuurd. Hiermee zal ik toch weer gebruik kunnen maken van de diensten.)

stukje van forum

(Paulziggo@)is in dit stuk terug te vinden

je schrikt je rot van we doen niks klant gaat weg is goedkoper dan oplossen

en zo maar door als erft aa gewerkt wordt zou het al lang opgelost zijn 


Ze sturen een tweede modem op als noodoplossing? Dat betekent dat je, zodra dat is geïnstalleerd, wel weer internet hebt?

We zitten hier ook in week vijf zonder diensten, dus goed dat je dit benoemt. @Lycke Ziggo komen wij hiervoor ook in aanmerking?

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

als google en zet ziggo krijgt modem niet actief staat het er vol mee

dit is een stukje uit een gesprek 

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20663Posts
  • 1403Oplossingen
  • 8139Likes

Goedemorgen @Iris96 en @Marc1970,

Jullie melding is eerder al doorgestuurd naar de collega's die kijken naar een oplossing voor de activatieprobemen. In sommige gevallen kan dat inderdaad ook een ander modem op een nieuw aangemaakt klantnummer zijn.
Mijn collega's  kijken met jullie in ieder geval naar de opties. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20663Posts
  • 1403Oplossingen
  • 8139Likes

@Marc1970 Dank voor privébericht! Ik heb de 50 GB gratis data voor in orde gemaakt. In tussentijd werken mijn collega's aan een oplossing voor de activatieproblemen. 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

zo en weer een week verder al vanaf 28-12-2020

bezig 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes
Marc1970 wrote:

zo en weer een week verder al vanaf 28-12-2020

bezig 

Het schiet totaal niet op, zo :-(. Je zaak ligt al bij de juiste afdeling hiervoor. Zij houden hier ook verdere contact met je over. Zowel over het probleem als de oplossing als uiteraard ook de vergoeding die plaats gaat vinden wanneer alles weer werkt. 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

geen geloof meer in al te vaak gehoord

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Ik begrijp dat je inmiddels contact gehad hebt met de afdeling die hiermee bezig is, @Marc1970 . Babysteps, maar we komen er.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

goede morgen 

nee wel contact gehad maar niet van die afd volgens mij

antwoord was eigenlijk hetzelfde we hebben geen idee hoe lang het nog \gaat duren 

we wachten af