1
Vraag
2
Reacties
Marc1970

Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Modem installeren

goede morgen 

maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn

dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad 

maar nog steeds geen internet 

wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app 

hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij

89 Reacties 89
Meldingen
Aan Uit
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes
Marc1970 wrote:

goede morgen 

maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn

dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad 

maar nog steeds geen internet 

wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app 

hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij

 

Welkom op deze klanten helpen klanten community !

De 1e vragen die opkomen zijn van is het modem wel goed aangesloten op de Ziggo infrastructuur die heel anders is als die van KPN.

Branden de juiste lampjes op het modem ? te zien in de meegeleverde gebruiksaanwijzing.

En wat we dan ook altijd vragen is : kan je een paar foto's maken van hoe je het hebt aangesloten zitten en die hier plaatsen , modem op de AOP  ( abonnee overname punt ) en kan je op meer plekken in je woning tv kijken via Ziggo en zo ja hoe heb je dit aangesloten zitten.

 

En voor de zekerheid zet je postcode en huisnummer in je prive community profiel.

De moderatoren van Ziggo die meelezen kunnen dan even in jou gegevens kijken .

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Marc1970 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas gaat de start van je abonnement bij ons niet van een leien dakje. Ik zie dat de activatie van je modem in ons systeem is vastgelopen. Deze vastgelopen activatieregel moet handmatig worden opgepakt door mijn collega's van het provisioning team. Het is bij hen uitgezet en hopelijk is het snel opgelost, zodat je van onze diensten kunt genieten. Sorry voor het ongemak! 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

hi 

ja dat hoor ik al vanaf afgelopen dinsdag 

hopen dat het snel opgelost is wordt 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

en weer 24 uur verder en nog steeds geen internet begin me nu toch wel zorgen te maken

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes
Marc1970 wrote:

en weer 24 uur verder en nog steeds geen internet begin me nu toch wel zorgen te maken

 

Vervelend ! , ik zal breng het nog even extra onder de aandacht bij het mod team voor je.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

dank je wel week is wel lang vind ik om een modem aan te zetten

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes
Marc1970 wrote:

dank je wel week is wel lang vind ik om een modem aan te zetten

 

Ik heb het onder de aandacht gebracht even afwachten op een reactie het mod team heeft het razend druk maar ik verwacht wel zo snel mogelijk een reactie van hun.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

dank je wel voor je moeite

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20526Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8048Likes

Goedemorgen @Marc1970 ,

Mijn collega @Cecilia Ziggo is hier al n.a.v. je eerdere bericht achteraan gegaan. De collega's van het provisioning team zijn hier mee bezig en doen hun best om dit
voor je op te lossen. Helaas heb ik op dit moment geen update voor je. Heb je toevallig ook Vodafone Mobiel? In dat geval kan ik 50 GB gratis data voor je regelen.
Zodoende kun je toch internetten totdat het probleem met de modemactivatie is opgelost.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

hoi we hebben inderdaad ook Vodafone 

maar tv kan dan ook niet neem ik aan 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20526Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8048Likes

@Marc1970 Je kan als je Vodafone mobiel hebt met de 50 Gb data wel online tv kijken of gebruik maken van de Ziggo Go TV app op je Android TV, Amazon Firestick TV of
Apple Tv. 
Kun je anders een privebericht sturen met daarin je Vodafone telefoonnummer? Dan regel ik die gratis 50 GB data voor je. Je stuur mij een privebericht door op mijn profiel te klikken 
en dan “Stuur bericht” te kiezen.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20526Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8048Likes

@Marc1970 Hartelijk dank voor je privébericht! Ik heb 50 GB gratis data voor je aangevraagd op het doorgeven Vodafone Mobielnummer. Je krijgt een SMS bericht zodra de extra
data geactiveerd is. 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

hi Paul ik ben me echt zorgen te maken ik heb 3 mensen thuis die thuis of les of werk moeten doen via internet 

ik snap dat iedereen het druk heeft maar wij zitten hier straks met een telambo met 3 mensen op teams ed 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

en weer 24 uur verder en nog geen internet 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes
Marc1970 wrote:

en weer 24 uur verder en nog geen internet 

 

Ik zal hem nog een keer extra onder de aandacht brengen bij de moderatoren.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Marc1970,

Er is helaas nog geen positieve update te melden. Ik zie alleen dat er op dit moment nog steeds aan wordt gewerkt. Ik wil ook zo transparant mogelijk zijn: We hebben zoals gezegd op dit moment te maken met diverse activatieproblemen. Het is daardoor onduidelijk hoe lang elk probleem gaat duren, maar houd er rekening dat het deze week nog niet is opgelost. Ik had je graag íets concreets gegeven, maar dat is er helaas niet.

Weet dat we elke dag controleren hoe het ervoor staat en je van een update voorzien zodra die er is.

Het is absoluut niet ideaal, maar je kan uiteraard ook altijd aankloppen voor een nieuwe 50GB indien de huidige bundel op is.

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

ik zit alleen wel met de tv ? 

 

moet ik laptop aan de tv hangen of iets dergelijks 

 

alvast bedankt voor jullie moeite en het werk 

 

Marc1970
Topicstarter
Level 4
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

het is eigenlijk te gek voor woorden

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes
Marc1970 wrote:

het is eigenlijk te gek voor woorden

 

Ik snap heel goed dat je dit vind.

Het is een vervelend probleem waar Ziggo niet zo maar op een knopje kan drukken om het op te lossen.

Wel denk ik dat het een eerlijk antwoord is van Ziggo……

 

Je vraag : ik zit wel met de TV ? wat en of hoe bedoel je dit ?