goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Marc1970 wrote:goede morgen
maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpn
dinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad
maar nog steeds geen internet
wel ziggo go zie ook de mediabox staan op mijn ziggo app
hoe lang duurt dit normaal ik lees 24 uur ? maar daar zijn we al ff voorbij
Welkom op deze klanten helpen klanten community !
De 1e vragen die opkomen zijn van is het modem wel goed aangesloten op de Ziggo infrastructuur die heel anders is als die van KPN.
Branden de juiste lampjes op het modem ? te zien in de meegeleverde gebruiksaanwijzing.
En wat we dan ook altijd vragen is : kan je een paar foto's maken van hoe je het hebt aangesloten zitten en die hier plaatsen , modem op de AOP ( abonnee overname punt ) en kan je op meer plekken in je woning tv kijken via Ziggo en zo ja hoe heb je dit aangesloten zitten.
En voor de zekerheid zet je postcode en huisnummer in je prive community profiel.
De moderatoren van Ziggo die meelezen kunnen dan even in jou gegevens kijken .
Hi @Marc1970
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Helaas gaat de start van je abonnement bij ons niet van een leien dakje. Ik zie dat de activatie van je modem in ons systeem is vastgelopen. Deze vastgelopen activatieregel moet handmatig worden opgepakt door mijn collega's van het provisioning team. Het is bij hen uitgezet en hopelijk is het snel opgelost, zodat je van onze diensten kunt genieten. Sorry voor het ongemak!
hi
ja dat hoor ik al vanaf afgelopen dinsdag
hopen dat het snel opgelost is wordt
en weer 24 uur verder en nog steeds geen internet begin me nu toch wel zorgen te maken
Marc1970 wrote:en weer 24 uur verder en nog steeds geen internet begin me nu toch wel zorgen te maken
Vervelend ! , ik zal breng het nog even extra onder de aandacht bij het mod team voor je.
dank je wel week is wel lang vind ik om een modem aan te zetten
Marc1970 wrote:dank je wel week is wel lang vind ik om een modem aan te zetten
Ik heb het onder de aandacht gebracht even afwachten op een reactie het mod team heeft het razend druk maar ik verwacht wel zo snel mogelijk een reactie van hun.
dank je wel voor je moeite
Goedemorgen @Marc1970 ,
Mijn collega @Cecilia Ziggo is hier al n.a.v. je eerdere bericht achteraan gegaan. De collega's van het provisioning team zijn hier mee bezig en doen hun best om dit
voor je op te lossen. Helaas heb ik op dit moment geen update voor je. Heb je toevallig ook Vodafone Mobiel? In dat geval kan ik 50 GB gratis data voor je regelen.
Zodoende kun je toch internetten totdat het probleem met de modemactivatie is opgelost.
hoi we hebben inderdaad ook Vodafone
maar tv kan dan ook niet neem ik aan
@Marc1970 Je kan als je Vodafone mobiel hebt met de 50 Gb data wel online tv kijken of gebruik maken van de Ziggo Go TV app op je Android TV, Amazon Firestick TV of
Apple Tv. Kun je anders een privebericht sturen met daarin je Vodafone telefoonnummer? Dan regel ik die gratis 50 GB data voor je. Je stuur mij een privebericht door op mijn profiel te klikken
en dan “Stuur bericht” te kiezen.
@Marc1970 Hartelijk dank voor je privébericht! Ik heb 50 GB gratis data voor je aangevraagd op het doorgeven Vodafone Mobielnummer. Je krijgt een SMS bericht zodra de extra
data geactiveerd is.
hi Paul ik ben me echt zorgen te maken ik heb 3 mensen thuis die thuis of les of werk moeten doen via internet
ik snap dat iedereen het druk heeft maar wij zitten hier straks met een telambo met 3 mensen op teams ed
en weer 24 uur verder en nog geen internet
Marc1970 wrote:en weer 24 uur verder en nog geen internet
Ik zal hem nog een keer extra onder de aandacht brengen bij de moderatoren.
Hi @Marc1970,
Er is helaas nog geen positieve update te melden. Ik zie alleen dat er op dit moment nog steeds aan wordt gewerkt. Ik wil ook zo transparant mogelijk zijn: We hebben zoals gezegd op dit moment te maken met diverse activatieproblemen. Het is daardoor onduidelijk hoe lang elk probleem gaat duren, maar houd er rekening dat het deze week nog niet is opgelost. Ik had je graag íets concreets gegeven, maar dat is er helaas niet.
Weet dat we elke dag controleren hoe het ervoor staat en je van een update voorzien zodra die er is.
Het is absoluut niet ideaal, maar je kan uiteraard ook altijd aankloppen voor een nieuwe 50GB indien de huidige bundel op is.
ik zit alleen wel met de tv ?
moet ik laptop aan de tv hangen of iets dergelijks
alvast bedankt voor jullie moeite en het werk
het is eigenlijk te gek voor woorden
Marc1970 wrote:het is eigenlijk te gek voor woorden
Ik snap heel goed dat je dit vind.
Het is een vervelend probleem waar Ziggo niet zo maar op een knopje kan drukken om het op te lossen.
Wel denk ik dat het een eerlijk antwoord is van Ziggo……
Je vraag : ik zit wel met de TV ? wat en of hoe bedoel je dit ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.