De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vandaag krijg ik de UPC interface als ik inlog op mijn modem via http://192.168.178.1/
ik woon niet eens in fupc gebied, dus hoe kan dit zo ineens?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit probleem is zeldzaam, maar ben het een paar keer tegengekomen op de community. Het modem heeft een onjuiste firmware ingeladen.
Kun je het modem ongeveer een minuut stroomloos maken en opnieuw opstarten? Mocht het daarna niet zijn opgelost, dan is terugzetten naar fabrieksinstellingen de volgende stap.
Dit probleem is zeldzaam, maar ben het een paar keer tegengekomen op de community. Het modem heeft een onjuiste firmware ingeladen.
Kun je het modem ongeveer een minuut stroomloos maken en opnieuw opstarten? Mocht het daarna niet zijn opgelost, dan is terugzetten naar fabrieksinstellingen de volgende stap.
opnieuw opstarten heeft geholpen, bedankt 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...