Sinds vandaag krijg ik de UPC interface als ik inlog op mijn modem via http://192.168.178.1/
ik woon niet eens in fupc gebied, dus hoe kan dit zo ineens?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit probleem is zeldzaam, maar ben het een paar keer tegengekomen op de community. Het modem heeft een onjuiste firmware ingeladen.
Kun je het modem ongeveer een minuut stroomloos maken en opnieuw opstarten? Mocht het daarna niet zijn opgelost, dan is terugzetten naar fabrieksinstellingen de volgende stap.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit probleem is zeldzaam, maar ben het een paar keer tegengekomen op de community. Het modem heeft een onjuiste firmware ingeladen.
Kun je het modem ongeveer een minuut stroomloos maken en opnieuw opstarten? Mocht het daarna niet zijn opgelost, dan is terugzetten naar fabrieksinstellingen de volgende stap.
opnieuw opstarten heeft geholpen, bedankt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.