Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
Als je niet weet wat IPv6 is maakt het niks uit.
Ook lang niet iedereen heeft IPv6.
Waarom wil je bridge mode?
Evert wrote:
Nee, IPv6 heeft geen invloed op de stabiliteit. Daar merk je niets van, of je IPv4 of IPv6 hebt 🙂
Als het puur om port forwarden gaat, kun je ook terug gezet worden naar IPv4 only door Ziggo. Dan kun je ook port forwarden en hoef je geen eigen router te kopen.
Heb je al wel een eigen router, dan zou ik je modem wel in bridge mode laten zetten.
kruijf wrote:
ik lees veel dat dit ook niet altijd even soepel wil gaan.
Marco1861 wrote:kruijf wrote:Waar lees je dat?
ik lees veel dat dit ook niet altijd even soepel wil gaan.
hanh wrote:
Proberen kan altijd. Als je wat hogere eisen hebt dan ben je met een eigen Router al snel beter uit.
kruijf wrote:
hanh zeker raar ik snap ook niet waarom er onderscheid gemaakt word, maar ik heb die dslite en overweeg alleen daarom dus de bridge modus.
ja we hebben wel gewoon internet, maar het ip klopt nog niet helemaal.
waardoor portforward nog niet lukt, en ik las dat dat hier door komt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.