Hallo Ziggo. Ik wil graag mijn eigen router gebruiken. Zouden jullie mijn modem in bridge-modus kunnen zetten. Is er iets wat zeker moet doen of weten voordat bridge modus van kracht is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Formuliertje ingevuld en inmiddels staat ie al in bridge modus! Mijn netwerkje is ook weer up and running.
Lekker snel geregeld, hartelijk bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat je moet weten is dat alleen de 1e lan poort nog maar werkt van het modem als hij in bridge staat (en dus geen wifi meer uitzend etc)
Je kunt dit formulier gebruiken om bridge mode aan te vragen. Zie deze pagina voor meer informatie over bridge mode.
Formuliertje ingevuld en inmiddels staat ie al in bridge modus! Mijn netwerkje is ook weer up and running.
Lekker snel geregeld, hartelijk bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.