arjanvanm
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem in bridge mode plaatsen

Hallo,

 

Ook ik heb meerdere malen het webformulier ingevuld om mijn modem in bridge te laten zetten maar blijkbaar werkt dit niet.

Nu hoop ik dat een medewerker van Ziggo meeleest en dit voor mij wilt uitvoeren. 🙂

Het mag op ieder moment.....

 

Groet,

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Hi @arjanvanm! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Jammer dat er niet gereageerd wordt op je eerdere verzoeken! Gelukkig nu wel en ik heb het direct verwerkt 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Hi @arjanvanm! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Jammer dat er niet gereageerd wordt op je eerdere verzoeken! Gelukkig nu wel en ik heb het direct verwerkt 🙂 

Bekijk in context

arjanvanm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super! Bedankt!

Alles staat ondertussen te "snorren" hier

Uitgelicht topic