Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ook ik heb meerdere malen het webformulier ingevuld om mijn modem in bridge te laten zetten maar blijkbaar werkt dit niet.
Nu hoop ik dat een medewerker van Ziggo meeleest en dit voor mij wilt uitvoeren. 🙂
Het mag op ieder moment.....
Groet,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @arjanvanm! Een warm welkom op de Ziggo Community!
Jammer dat er niet gereageerd wordt op je eerdere verzoeken! Gelukkig nu wel en ik heb het direct verwerkt 🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @arjanvanm! Een warm welkom op de Ziggo Community!
Jammer dat er niet gereageerd wordt op je eerdere verzoeken! Gelukkig nu wel en ik heb het direct verwerkt 🙂
Super! Bedankt!
Alles staat ondertussen te "snorren" hier
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...