1
Vraag
2
Reacties
splun045

Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Modem (connectbox) kapot?

 
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

morgen komt een monteur

Bekijk in context

splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Het modem was toch niet kapot. Het lag aan de kabel. Door middel van de splitter in het vierkante antennekastje te plaatsen en de kabel naar de versterker en één rechtstreeks naar het modem ben ik in ieder geval verzekerd van of internet of interactieve tv wanneer bijvoorbeeld de antenneversterker defect zou raken.

Gewoon een goede oplossing

Bekijk in context

8 Reacties 8
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Vervelend natuurlijk, maar als jij het niet weet, hoe moeten wij het hier dan weten?

Dus iets meer info zou welkom zijn, zoals waarom je  dat denkt enz.

splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Ik vraag om een oplossing. Heb alles al geprobeerd via de Ziggo site (mobiel) en via Ziggo zelf en die laten me nu lekker in de kou staan

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9763Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wat is het probleem met je modem ? branden de lampjes kun je daar eens een foto van maken

 

kun je ook een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken

splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

morgen komt een monteur

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@splun045, een defect modem is nooit leuk. Mee eens. Om even in te haken op de reactie's, waarop je aangeeft een oplossing te willen: dat is ook begrijpelijk.

Hier reageren, zoals je vast wel weet, ook veel medegebruikers. Dan is zoveel mogelijk informatie wenselijk, des te makkelijker kan je geholpen worden 🙂 Alles met de beste bedoelingen.

De monteur waar je het over had; heeft die het euvel opgelost? Dat horen we dan ook graag!

splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Gisteren geweldig geholpen via telefoon. Was echt top! Defect snel getraceerd en vandaag al nieuwe kabel ontvangen en een splitter om later problemen te voorkomen. 

Echt fantastisch geholpen. Hulde aan de duidelijke uitleg van de monteur die mij geholpen heeft, top!! 

Als het niet goed gaat is het makkelijk om je gal te spugen maar het is wel zo reëel om ook aan te geven als het goed gaat! Bij deze

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@splun045, dat is goed nieuws! Top dat het opgelost is! 🙂 

En zeker, ook mooi dat je de moeite neemt dat even te delen. Even voor mijn beeldvorming: je hebt nu dus én een nieuw modem, plus nieuwe kabel met splitter in bezit? Of volstond het door puur en alleen de kabel met splitter te vervangen? 

splun045
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Het modem was toch niet kapot. Het lag aan de kabel. Door middel van de splitter in het vierkante antennekastje te plaatsen en de kabel naar de versterker en één rechtstreeks naar het modem ben ik in ieder geval verzekerd van of internet of interactieve tv wanneer bijvoorbeeld de antenneversterker defect zou raken.

Gewoon een goede oplossing

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic