Vraag
Reacties
Oplossing
Paulaura
Level 3

Modem blijft problemen houden. Veel Post Reed Solomon Errors, Pre Reed en T3 timeouts

heb onder tussen al 2 monteurs van Ziggo over de vloer gehad
die hebben alles vernieuwd tot de modem aan toe echt alles..
nu zijn de problemen alleen maar erger geworden...
modem heeft alleen maar meer problemen nu
contact met Ziggo lukt steeds niet
mailen doen ze niet meer contact pagina wil niet word er moe van..
bekijk me logs van 1 week
http://speijdel.net/ziggo.docx
wat moet ik ermee heb er nooit last van gehad...

mvg paul
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Paulaura,

Ik zie dat de monteur is geweest en dat je AOP is vervangen. Deze zat niet goed vast. Alles werkt weer en er is een compensatie aangemaakt. Goed om te lezen 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Ik ga dit voorleggen aan een moderator die neemt dan binnen een dag contact met je op.

Hopelijk kan die wel iets voor je betekenen.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Kun je hier uit je modem ook je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
0 Kudos
Paulaura
Level 3
Topicstarter
xGarfieldx-Dave wrote:
Ik ga dit voorleggen aan een moderator die neemt dan binnen een dag contact met je op.

Hopelijk kan die wel iets voor je betekenen.



ben gebeld door Ziggo komt weer een monteur op bezoek...
word vervolgd dus.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Paulaura Veel succes gewenst:relaxed:, laat SVP hier weten hoe het vervolg verlopen is?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Paulaura,

Problemen die alleen maar erger zijn geworden na de komst van onze monteurs lijkt me niet wat je mag verwachten. Logisch dat je hier moe van wordt. Ik zie dat de monteur op de 12e is ingepland, geef je ons hierna weer een update?
0 Kudos
Zpiep
Level 1
Paulaura Sinds wanneer 1 maart ?

dan zie hier voor het geval ook jou omgeving scrol wat en volg linkjes

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/packet-loss-gaming-en-of-music-enz-ziggo-37561#post374926
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Paulaura,

Ik zie dat de monteur is geweest en dat je AOP is vervangen. Deze zat niet goed vast. Alles werkt weer en er is een compensatie aangemaakt. Goed om te lezen 🙂
0 Kudos