1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rob Smaling

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem activeren melding

Wacht nu al 3 dagen op modemactivatie en mijn oude internet gaat er binnenkort af. 

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u de helpdesk (0900 1884) belt, krijgt u hopelijk meer informatie,

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Rob Smaling, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik zie dat er problemen waren met de activatie van het nieuwe modem, maar dat dit inmiddels is gelukt en het modem online is. Klopt het dat alles momenteel naar behoren werkt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic