mjuu
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem aansluiten op (AOP) meterkast

Hallo!

Kort vraagje: kan ik hier direct mijn ziggo modem op aansluiten? Dit is de aansluiting in de meterkast.

vraag.png

Bedankt!

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 3965Reacties
  • 211Oplossingen
  • 1331Likes

Dat kan, echter dit is een oud AOP dat problemen met de snelheid/stabiliteit van de internetverbinding kan veroorzaken en kosteloos wordt vervangen door een monteur.

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een monteursafspraak inplannen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 3965Reacties
  • 211Oplossingen
  • 1331Likes

Dat kan, echter dit is een oud AOP dat problemen met de snelheid/stabiliteit van de internetverbinding kan veroorzaken en kosteloos wordt vervangen door een monteur.

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een monteursafspraak inplannen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Bekijk in context

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 839Reacties
  • 87Oplossingen
  • 202Likes

Hey @mjuu Welkom op de Ziggo Community! 

Ik zie dat @tobiastheebe je al van antwoord heeft voorzien. Is het gelukt met het aansluiten?

Heb je al contact opgenomen voor een monteursafspraak om jouw AOP te laten vervangen voor een nieuwe? Zo niet, plan ik deze ook graag voor je in. Je mag hiervoor jouw adresgegevens invullen in jouw profiel. Alleen wij, moderators kunnen deze gegevens zien 🙂

We horen graag van je.

Uitgelicht topic