1
Vraag
2
Reageer en help mee
lmcampos

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem aangesloten maar nog niet geactiveerd

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn modem aangesloten, maar de modem is nog niet geactiveerd. Ik heb de installatiestappen voor de modem 3 keer gecontroleerd en alles is in orde.
Ik kan verbinding maken met de modem en een diagnostische scan uitvoeren. Zie de bijgevoegde afbeelding en laat me weten waar ik heen moet, want ik word gek. 

Screenshot 2022-06-18 at 23.00.23.jpg

23 Reacties 23
tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Klopt upload is op dit moment lager maar zijn er mee bezig zodat hij hoger kan

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de maximale upload bij ziggo is 50mb bij het consumenten gedeelte de giga zakelijke variant gaat naar 70 al hoop ik dat consumenten binnenkort ook meer snelheid krijgen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Imcampos en een warm welkom op de Community, 

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum! Ik begrijp uit je bericht dat de uploadsnelheid op dit moment niet echt om over naar huis te schrijven is. Zo te lezen zijn de hier aanwezige experts ook al druk met je aan het analyseren geslagen. In de laatste screenshots die je deelt zie ik dat je keurig de snelheid behaald conform abonnement (Internet Complete) te weten:  ca. 300 Mbit down en ca. 30 Mbit up. Werkt alles op dit moment ook verder naar wens? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Imcampos We zijn heel benieuwd of alles inmiddels naar volle tevredenheid werkt. Laat je het weten op het moment dat we nog ergens mee kunnen helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic