1
Vraag
2
Reacties
Michel Vijgen

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Modem Ubee evw 320b vernieuwen

Beste,

 

sinds gisteren ingetrokken in onze nieuwbouw woning.

 

we hebben een nieuw tvkastje gekregen met bij behorende wifipods etc echter het modem heb ik al jaren, daarbij haal ik op 5 meter van de router/modem een top snelheid van gemiddeld 20/25 mb/s terwijl ik niet het langszaamste pakket heb en daarbij heb ik geen vol ontvangst in de woonkamer.

 

Bij nieuwbouw hoort ook een up2date installatie , zou het fijn vinden als mijn gehele installatie nieuwbouw waardig is.

 

Alvast bedankt voor de medewerking.

 

greetz Michel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

In dezelfde straat verhuizen 🙂 dat is toch wel lekker! Ik zie hier de notitie van de doorgegeven verhuizing. Die zal zo snel als het kan ook verwerkt worden.

Het nieuwe modem is aangevraagd en houd de e-mail in de gaten wanneer + op welk adres die geleverd wordt. 

@KBX458 nog tips hier met het nieuwe modem icm de TP Link Deco M4? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan je een nieuw modem sturen. Ik heb je vraag bij het moderatie-team neergelegd.

Haal je bekabeld wel de snelheid die hoort bij je abonnement?

Michel Vijgen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Heb apple producten dus daar is geen bekabeling mogelijk. 

zou fijn zijn als er een wordt opgestuurd. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

Goedemorgen @Michel Vijgen Verhuizen en gelijk alles goed voor elkaar hebben is een belangrijke!
Ik kom met de postcode en huisnummer in je profiel niet op een klant uit, dan wordt het sturen van een nieuw modem onmogelijk 😉 
Controleer in je profiel je gegevens, ik gok zo dat het huisnummer niet correct is. 

Michel Vijgen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb zojuist via mijnziggo de verhuizing door gegeven , het adres wat in profiel staat is het juiste ( nieuwe adres) , het oude adres moet je 30 erbij optellen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

In dezelfde straat verhuizen 🙂 dat is toch wel lekker! Ik zie hier de notitie van de doorgegeven verhuizing. Die zal zo snel als het kan ook verwerkt worden.

Het nieuwe modem is aangevraagd en houd de e-mail in de gaten wanneer + op welk adres die geleverd wordt. 

@KBX458 nog tips hier met het nieuwe modem icm de TP Link Deco M4? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Die Deco's gebruik ik zelf niet en zijn niet mijn ding. Ik kan daar dus geen adviezen over geven.

Mocht het nodig zijn, dan zijn er anderen met expertise op dat gebied.

Michel Vijgen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Super bedankt voor jullie service.

 

ik hou het in de gaten. 

greetz 

 

michel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic