De modem valt de laatste tijd regelmatig uit,start wel weer op,maar gebeurt nu steeds vaker.Wellicht moet hij vervangen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Udo1, goed dat je aan de bel trekt! Je hebt helemaal gelijk, er gaat iets mis. We zijn vergeten om het modem op te sturen. Deze komt alsnog naar je toe. Laat je ons weten hoe het gaat met het nieuwe modem?
Beste Lotte, modem ontvangen en geïnstalleerd. Na paar keer resetten doet alles het weer en ook de telefoon. We gaan nu de duurtest in en hopen dat er niet weer re-starts nodig zijn.
Super Expert tobiastheebe, dacht dat er nog meer vervangen moest worden. // Het AOP (TRAS-10/1000) is verouderd maar zou nog moeten voldoen. Er is wel nieuw aansluitmateriaal (splitter POA-01-B en twee stuks IEC/F-kabel t.b.v. modem en versterker) nodig naast een nieuwe modemrouter. //
Deze zaten niet bij het pakket, ik kan niet oordelen hoe belangrijk dit is, anders graag nog een na-leveringetje 🙂 . Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Udo1.
@Udo1 Ik heb aan de moderators gevraagd of zij dit aansluitmateriaal alsnog kunnen toesturen.
Hallo @Udo1 , deze waren inderdaad niet nagezonden.
Dit heb ik gelijk voor je aangevraagd bij ons magazijn. Je krijgt binnen een paar dagen post van mij!
Wij zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd naar je duurtest.
Beste Meindert, vandaag je post ontvangen, echter met maar 1 van de twee kabels ( te weten een kant rood en een kant groen ), zou nog resteren 1 kabel en een splitter (splitter POA-01-B). Zie ook de reactie hierboven van de Super Expert. Voorlopig blijft het dus nog spannend!
Met vriendelijke groet, Udo1.
Hoi @Udo1,
bedankt voor je tussentijdse update. Materialen worden vaak los van elkaar verzonden. Geen zorgen, alles komt jou kant op 🙂
Beste Tobias, Lotte, Meindert en Rik,
gisteren de resterende spulletjes binnengekregen en aangesloten, het nieuwe modem draait nu een week zonder problemen, met alle nieuwe kabels en splitter ga ik er van uit dat het probleem is opgelost. Allemaal bedankt voor de aanhoudende hulp met positieve inslag.
Als je Ziggo telefonisch benaderd zou ook naar de community verwezen moeten worden.
Groetjes, Udo1.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.