1
Vraag
2
Reacties
Peter Kuijt

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem UBEE EVW3200

Mijn modem hapert steeds. Download snelheid stort steeds in elkaar. Ik heb de kabel al vervangen van het modem naar de inkomende aansluiting maar dat helpt niet. Ik zou graag een nieuw modem willen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6367Posts
  • 714Oplossingen
  • 2510Likes

Hi @Peter Kuijt, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat je verbinding steeds hapert, goed dat je hier contact over opzoekt! Ik zie dat @Bert al met je mee heeft gekeken en terecht opmerkt dat ook nieuw aansluitmateriaal nodig is. Ik heb je dit zojuist opgestuurd en ook direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Ik verwacht dat eerst het aansluitmateriaal komt en daarna het modem.

 

Houd ons op de hoogte!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59510Posts
  • 3994Oplossingen
  • 14879Likes

Dit modem kan door een Ziggo moderator worden omgeruild, mogelijk moeten er ook verouderde materialen vervangen worden.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen zo nodig gelijk nieuwe aansluitmaterialen gratis meegestuurd worden.

Peter Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

C5744B96-5FB4-45CA-88CB-F66882989B36.jpeg

95DB1EB2-7D94-4637-994C-5A42619142E1.jpeg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59510Posts
  • 3994Oplossingen
  • 14879Likes

Dan is er niet alleen een nieuw modem nodig, maar ook een nieuwe splitter met een passende kabel naar je modem.

Een Ziggo moderator kan dit gratis naar je toesturen.

Peter Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag.

Peter Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zijn er nog gegevens van mij nodig.

postcode en huisnummer voor het opsturen van het modem

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59510Posts
  • 3994Oplossingen
  • 14879Likes

Die staan al in je profiel en dan kan een Ziggo moderator direct de juiste gegevens vinden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6367Posts
  • 714Oplossingen
  • 2510Likes

Hi @Peter Kuijt, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat je verbinding steeds hapert, goed dat je hier contact over opzoekt! Ik zie dat @Bert al met je mee heeft gekeken en terecht opmerkt dat ook nieuw aansluitmateriaal nodig is. Ik heb je dit zojuist opgestuurd en ook direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Ik verwacht dat eerst het aansluitmateriaal komt en daarna het modem.

 

Houd ons op de hoogte!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.