Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn oude modem. Model TC7200 U. Deze is al vrij oud en is volgens mij toe aan vervanging. Kan het gamen en internet niet meer bij houden en valt regelmatig weg. Alle netwerkkabels zijn cat6 en zonder onderbrekingen. WiFi signaal is ook alleen 2,4 of 5 G en niet beide tegelijk. Ook zijn er meer pc, laptops en telefoons bijgekomen. Denk dat de splitter ook wel aan vervanging toe is. (is nog van UPC) heel oud. Mijn zoon en vrouw werken hele dag thuis met internet en dan is het niet fijn als het niet goed werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Alles ontvangen en aangesloten zonder problemen. Alles werkt zoals het moet en zal het deze week goed gaan testen. Super snel geregeld allemaal.
Als u morgen de helpdesk belt en aangeeft dat u een modem wilt dat gelijktijdig op de 2.4 en 5 GHz frequentie kan uitzenden, dan wordt u een Connectbox toegestuurd. Zo te zien is ook uw AOP wel aan een update toe.
Dank voor de snelle reactie. Zal morgen de helpdesk bellen.
Vraag tegelijk met het modem ook om een nieuwe splitter met nieuwe kabels naar je modem en versterker.
Deze worden je ook gratis toegezonden.
Dank je zal ik doen.
Hi @mantaashwin
Een warm welkom op de Ziggo Community.
In deze periode is een stabiele verbinding belangrijker dan ooit tevoren! Ik zie dat je het advies van @Bert en @Jan F. niet in de wind hebt geslagen. Je hebt contact gehad met één van mijn collega's en een nieuw modem is voor je aangevraagd. Deze wordt binnen enkele dagen via Post NL bezorgd. Ook ontvang je een nieuwe splitter en aansluitkabel voor je modem. Deze worden apart van het modem geleverd (brievenbuspost).
Laat je ons weten hoe het gaat, zodra je alles hebt ontvangen en aangesloten?
Zeker. Zal het laten weten. Super geregeld door jullie.
Alles ontvangen en aangesloten zonder problemen. Alles werkt zoals het moet en zal het deze week goed gaan testen. Super snel geregeld allemaal.
Dat lees ik graag @mantaashwin Fijn dat er zo snel actie is ondernomen en jij je nieuwe modem bezit. Laat het gerust weten als je na installatie in de praktijk nog tegen punten aan loopt, dan gaan we graag samen weer met de schouders eronder.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...