Ik loop tegen het volgende probleem aan: ik heb mijn wifi-modem EPC3925 een jaar of twee geleden conform de handleiding van Ziggo in bridge mode gezet en een TP-link router aangesloten. Destijds kon ik na inloggen zien dat het modem in bridge mode stond en dit weer terug zetten. Tot mijn verbazing kan dit nu niet meer, als ik ingelogd ben op het modem is het tabblad onder Administration / Management helemaal leeg (zie bijgesloten afbeelding). Hoe kan dat? En hoe kan ik de instelling in bridgemode nu ongedaan maken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Gerard_E en welkom.
Het klopt wat je aangeeft, dit is niet meer mogelijk via de webinterface.
Maar wel via dit formulier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Gerard_E en welkom.
Het klopt wat je aangeeft, dit is niet meer mogelijk via de webinterface.
Maar wel via dit formulier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier
Beste @Verwijderd account ,
dat is erg onhandig. Ik heb nu een probleem met mijn internetradio op de TP-link, wil deze graag proberen op de EPC3925. Dan een formulier invullen, wachten, uityproberen, weer een formulier invullen om weer in bridge mode te zetten .....??? Kan die functie niet weer terug in de webinterface?
Hi @Gerard_E
Welkom hier!
Je ziet niets over het hoofd. Deze functie is helaas niet beschikbaar meer in de interface. Via het formulier is het verzoek binnen 24 uur verwerkt. Uiteraard kan ik het modem ook voor je uit bridge mode halen. Mocht dit nu gelegen komen, dan geef je maar een gil 🙂
Niet fijn 😞
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.