1
Vraag
2
Reacties
Gerard_E

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Modem EPC3925 kan niet meer uit bridge mode?

Ik loop tegen het volgende probleem aan: ik heb mijn wifi-modem EPC3925 een jaar of twee geleden conform de handleiding van Ziggo in bridge mode gezet en een TP-link router aangesloten. Destijds kon ik na inloggen zien dat het modem in bridge mode stond en dit weer terug zetten. Tot mijn verbazing kan dit nu niet meer, als ik ingelogd ben op het modem is het tabblad onder Administration / Management helemaal leeg (zie bijgesloten afbeelding). Hoe kan dat? En hoe kan ik de instelling in bridgemode nu ongedaan maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @Gerard_E en welkom.

Het klopt wat je aangeeft, dit is niet meer mogelijk via de webinterface.

Maar wel via dit formulier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @Gerard_E en welkom.

Het klopt wat je aangeeft, dit is niet meer mogelijk via de webinterface.

Maar wel via dit formulier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier

 

Gerard_E
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Verwijderd account ,

dat is erg onhandig. Ik heb nu een probleem met mijn internetradio op de TP-link, wil deze graag proberen op de EPC3925. Dan een formulier invullen, wachten, uityproberen, weer een formulier invullen om weer in bridge mode te zetten .....??? Kan die functie niet weer terug in de webinterface?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Gerard_E
Welkom hier!

Je ziet niets over het hoofd. Deze functie is helaas niet beschikbaar meer in de interface. Via het formulier is het verzoek binnen 24 uur verwerkt. Uiteraard kan ik het modem ook voor je uit bridge mode halen. Mocht dit nu gelegen komen, dan geef je maar een gil 🙂 

Gerard_E
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet fijn 😞

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic