Opgelost! Ga naar oplossing.
De stroom eraf tijdens een vakantie is geen probleem alleen maar verstandig, trek gewoon de stekkers eruit.
Inschakelen mag ook geen probleem zijn, mocht het niet gelijk goed werken, dan eerst de modem volledig laten opstarten en daarna 1 voor 1 de rest.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De stroom eraf tijdens een vakantie is geen probleem alleen maar verstandig, trek gewoon de stekkers eruit.
Inschakelen mag ook geen probleem zijn, mocht het niet gelijk goed werken, dan eerst de modem volledig laten opstarten en daarna 1 voor 1 de rest.
Dank voor de reactie. Als ik het goed heb begrepen: modem uitschakelen, stroom eraf, daarna de Deco modules een voor een van de stroom af. De module die het dichtst bij het modem staat als laatst. Bij opstarten omgekeerde volgorde ?
@Janah46 ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel fan ben van dit stappenplan. Een mooi overzicht!
Dank voor de reactie. Maar ik vind het wel ingewikkeld. Ik laat de zaak dus maar gewoon aan staan.
Gewoon alles uitzetten. Als de stop er uit vliegt is toch ook alles in 1 keer uit.
Maar bij aanzetten dan eerst Modem en geduld hebben en daarna de Master Deco, daarna de rest.
@Jacob de topic starter wil de modem en deco's stroomloos maken.
Jij verwijst naar een installatie stappenplan ?
@nspoor dat ging over de tweede vraag van de topicstarter: ''En hoe start ik de zaak weer op?''
Aldus: met de allerbeste bedoelingen dat stappenplan gedeeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.